http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

22 Ocak 2010 Cuma

3 AYAKKABI AL, 2'SİNİN PARASINI ÖDE

Ünlü ayakkabı zinciri Deichmann, 3 ürün alana 3'ncü ayakkabıyı bedava veriyor. "Üç ayakkabı benim için çok fazla, iki çift alırsam ne olur?" derseniz, o da olur çünkü ikinci ayakkabıyı yarı fiyatına alma şansınız var. "Bana cazip geldi, nerede bu Deichmann" diyenler, tık'ınız. Bu arada fotoğrafa bakıp sadece kadınlar için bir post diye düşünmeyin, çünkü Deichmann'da erkek ve çocuk ayakkabıları da satılıyor.

6 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

ahhh ahh hep böyle topuklu isitoyurumda,giyemiyorum kiiiiiii,yürüyemiyorum kiiiiiiiii :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Aynı problem bende de var İkiz Bebek'cim, yalnız değilsin:))

pofidiksekerim dedi ki...

:)hattaa hiç yanlız değilsniz:)

Pinky dedi ki...

bende düğündeen düğüne anca giyiyorum :) ama güzelmiş zımbalı filan. bakayım bu kampanyaya yakından.

Bellek Kutusu dedi ki...

Topuklu giyemenler blog'u kuralım Pofişçim:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim, eğer "Oturmaya değil oynamaya geldik" düğünüyse çok acılı oluyor ama:))