http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

27 Ocak 2010 Çarşamba

35 BİN EURO'YA KAHVE ZİNCİRİ KUR

Her sabah sürünerek uyanmamdan mütevelli kendi işimin patronu olma konusunda pek bir atılgan olduğumu söylememe gerek yok sanırım. (Bkz: Kutu'nun dahiyane iş fikirleri). Dünyada 44 ülkede kahveleri satışa sunulan Testa Rossa Caffe, üç farklı konseptte Türkiye’de franchise yöntemiyle yayılacak. İtalyan WEDL firmasına bağlı olan markanın isim hakkı bedelleri, konseptine göre değişiklik gösteriyor. Picollo için 35 bin euro, Testa Rossa l’Espresso için 75 bin euro ve Testa Rossa caffèbar için ise 150 bin euro'dan başlayan bir yatırımı göze almak gerekiyor. "Cebimde hazır param var, bu kahve zinciri trendi yükselirken ben de bu işe gireyim" diyenler tık'ınız.

6 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

kutucuğum,iş fikirleri şahane,ama para nerde?önce para toplamka lazım,ama nasıl?sayısal,piyango :)

Tibet'in annesi dedi ki...

Özgecim, Kutu bence bu gidişle ona da çözüm bulacak. Şahsen ben sabırla o günü bekliyorum :P

Deniz dedi ki...

ben de arıyorum...bir fikir, biraz para... biraz biraz...

Bellek Kutusu dedi ki...

İkiz Bebek'cim, sayısal'a ağırlık veriyorum ben merak etme. Bu arada '100 büyük girişimci yalanı'ndan birini söyleyeyim: "İyi fikir bulursak, para mutlaka gelir":P


Seferberlik ilan ettim bulacağım Tibet'in Annesi:)

"Her şeyden biraz" uygulaması restoran sektöründe var, acaba başka sektöre de uyarlayabilir miyiz? Coştum yine biri beni durdursun;)

pofidiksekerim dedi ki...

sen bu işi kur ben senin daimi müştern olurum söz söz:):)

Bellek Kutusu dedi ki...

Pofişcim, bak not ettim bir kenara:)