http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

29 Ocak 2010 Cuma

400 EURO'YA SEVGİLİLERE ÖZEL PAKET

Richmond Nua Wellness-Spa, Sevgililer Günü'ne özel paket yaptı. Çift Kişilik Superior Oda'nın fiyatı 400 euro. Fiyatı duyunca gözlerinizi açmadan önce bu fiyata ne dahil onları da sıralıyorum hemen... 1 gece 2 kişilik konaklama, gala yemeği, elma şekeri workshopu, brunch ve spa-wellness kullanımı içinde. Paranız varsa ne ala, yoksa daha hesaplı önerilerimi izlemeye devam... (Kutu'cum İstanbul'dan çıktın Sapanca'ya geldin, ha gayret Abant ve Uludağ'a az kaldı...)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

kutu abantta uludağda 400 euroluk paketler vericeksen vah halimize...

sevdiciğe 4000 de değer ama kayda değer birşey yok bizde o kadar.

ikiz Bebek dedi ki...

sapanca güzel :),otel güzelde fiyattt çokkk,bu arada elma şekeri workshop u olmamış bence,çikolata olsaydı ya.

Ayse dedi ki...

Merhaba güzel kardesim, ben almanyadan Ayse. Almanca Moda Sayfam icin Türk okuyuculari ariyorum cünkü bir kac gün sonra türkcede eklicem. Ama türkce okuyucularim olmadan yapmam. Ondan simdi sen bana lasimsin. Eger sayfami takip ve followerde ekleye bilirsen cok cok sevinirim. Seni kocaman öpüyorum.

Ayse

Bellek Kutusu dedi ki...

Sömestr tatili bitene kadar Uludağ'dan hiç ümitli değilim Y.G. Çünkü oteller full çekiyor, değil indirimli yer bulmak, boş yer bulmak bile zordur şimdi.

İkiz Bebek'cim çikolata workshop'ı da varmış ama pakete dahil değil. Yüzde 10 indirimliymiş sadece:)