http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

15 Ocak 2010 Cuma

99 TL'YE U.S. POLO BORNOZ

Bana Sevgililer Günü'nde bornoz hediye gelseydi beğenir miydim bilmiyorum ama (itiraf ediyorum tabii ki beğenmezdim!) U.S.Polo'da bugüne özel böyle bir alternatif var. Çift alabildiğiniz gibi tek olarak da alabiliyorsunuz. Tek fiyatı 99 TL. (Kutu'cum bornozu geçtim sen yarım kilo baklavayı bile bir demet güle her zaman tercih edersin. Oburum demiyorsun da az romantiğim demeye mi getiriyorsun? Gül sevmem diyorum!)

5 yorum:

Damlo dedi ki...

bornoz güzel bi hedaye olabilir :D

çınar dedi ki...

kim tercih etmezkiiii

Adsız dedi ki...

bloguma niye laf ediyon bakiim sen ??

b.b.s (welcomemyson)

Meral Erdoğan dedi ki...

o logolar sanki biraz kuculse dusunulebilirmis...

Bellek Kutusu dedi ki...

Peki:)

Değil mi Çınar:)

Tembel Bart, güncelle bir zahmet;)

Arwen'im 99 TL o logolar görünsün diye zaten;)