http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

20 Ocak 2010 Çarşamba

AYAKKABIDA % 50'YE VARAN İNDİRİM


Loissane, Reebok, City Life, Fifty, Ugg, Bentini, Clarks, King Paolo, Pierre Cardin, Adidas, Nike, Puma, Converse, Kiddo, Canzone, Sepol, Furrina, Richard Smith, FNS, Dockline, AD Comfort, Eclipse Hammer Jack, Eva Moon, Bubba, Columbia, Samsonite gibi markaların satıldığı Ayakkabı Dünyası'nda yüzde 50'ye varan indirim başladı. İndirim sadece kadın modellerinde değil, erkek ve çocuk modellerinde de geçerli. Ayakkabı sevenler tık'ınız.

Not: Fotoğrafta gördüğünüz Loissane'in fiyatı 159.90'dan 99.90 TL'ye inmiş.

8 yorum:

NALAN dedi ki...

bu akşam gidecektim zaten tam üzerine verdin indirim haberini de kutucum..

pofidiksekerim dedi ki...

kutu kutu pensemmm haniiiiiii bööle babetimsi...üstnde 3 tane fiyonku olan papuç varyaaa bende onu seviordum pembesi filan vardıı belkim bendeee onu alırım kuzum bu haberin üstüne:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Aaa, sahi mi? 40 yılın başı zamanlamayı tutturdum desene Nalan'cım:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Pofidiksekerim, ismin ne kadar güzel böyle:))
Babet mi dedin??? Hiç affetmem, dediğin modelden bulursan bana da haber ver, koşarak gidip alacağım:D

çınar dedi ki...

ooo bu fırsat kaçmaz ayakkabı manyaklığına bir davet daha

Bellek Kutusu dedi ki...

İndirim ve ayakkabı sözcükleri yan yana gelince bayılıyorum Çınar'cım:)

Tibet'in annesi dedi ki...

şimdi siteyi inceledim de süper ayakkabılar botlar var. anladığım kadarıyla internet üzerinden birde extra indirim veriyorlar.... :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Evte Tibet'in Annesi, önce gidip Ayakkabı Dünyası'nda ayağına olup olmadığını dene, sonra da internetten daha ucuza sipariş ver;)