http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

26 Ocak 2010 Salı

120 TL'YE SEVGİLİLER GÜNÜ YEMEĞİ

Bir zamanlar ismi lazım değil bir erkek dergisinin yayın yönetmeninden şöyle bir cümle duymuştum. ".... Restoran vardı eskiden hatırlar mısın? Kızları hep oraya götürürdüm. Çok 'ekmeğini' yemişimdir oranın çokkk..." Restoran post'ları yazarken nedense hep bu 'ucube' cümle geliyor aklıma, gülüyor geçiyorum... Asıl konuya dönüyorum. Sevgililer Günü haberlerinden kaçışınız yok diye uyarımı yapmıştım hatırlarsınız. El Beso, Sevgililer Günü'ne özel mönü hazırladı. Başlangıç, ara sıcak, ana yemek, tatlı ve sınırsız yerli içki 120 TL. Eğer yemeğinizi fotoğrafta gördüğünüz barda alırsanız fiyat 90 TL'ye düşüyor. Rezervasyon yaptırmak isteyenler tık'ınız...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

hey maşallah, 120 tl'ye sevgililer günü yemeği varsa kriz bitmiş demektir ...

b.b.s. (tüketime karşı !)

Bu arada el beso, "öpücük" demek ispanyolca'da ... besito da dendiğini gördüm

Tibet'in annesi dedi ki...

iki kişilik fiyat di mi bu? :P

Bellek Kutusu dedi ki...

El Beso B.B.S'cim sinirlenme lütfen:)


He he he, maalesef tek kişi Tibet'in Annesi:))

Adsız dedi ki...

bunları bi güzel pataklayacaksın aslında ! tekel işçileri 40-gündür ayazda 1-ekmek derdinde, bu elemanlar kiş başı 120 tl'ye st. valentine yemeği uyduruyorlar... vicdansızlar, ayıp yahu ...

b.b.s (üreten bizsek tüketen de biz olmalıyız)

Bellek Kutusu dedi ki...

Heheytt, yürü be Guevara B.B.S'cim:)