http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

3 Ocak 2010 Pazar

BU 'LATİFE' ÇOK ŞIK!

Alev Zorlu, Zeynep Güçlüten ve tasarımcı Ayşe Çelem'in hayat verdiği Arnavutköy'deki Şık Latife Cafe'de ister biraz soluklanın yemeğin tadına varın, isterseniz özel tasarım objeler, tişörtler, kırtasiye ürünleri satın alın. Fransız mutfağı ağırlıklı mönüde yiyeceklerin fiyatları 16-22 TL, içeceklerin fiyatı ise 5-8 TL arasında değişiyor. Bu arada pembe limonata içebileceğiniz İstanbul'daki tek yer burası! Aklınızda olsun.

6 yorum:

sedaca dedi ki...

hahha pinky duymasın :) pembe limonata da enteresanmış, merak ettim :)

Pinky dedi ki...

pembe limonata mıı :D gözlerim ışıldadı bir anda Kutucum :) hayatımda bir kere tatmam lazım :) Ankara'da Leman Kültür'de Pinky diye bir içki vardı tatmadığıma bin pişmanım :)

ikiz Bebek dedi ki...

pembe limonatayı duyunca aklıma direkt Pinky geldi.

gSd dedi ki...

sevgili kutu...
ben yeni yıl rehavetini anca anca silkelerken üzerimden sen çalışmaya başlamışsın hiç mi hiç gecikmeden :)
yeni yılın bol huzurlu, alabildiğine sağlıklı ve indirimlerde harcanacak gani gani paralı olsun işalllah :)
süper bir 2010 ve dahada ilerilerini dilerim...

Bellek Kutusu dedi ki...

Tam Pinky'lik değil mi Seda'cım?:)

Pinky'cim, yaza İstanbul'a gel, söz seni pembe limonata içirmeye götüreceğim oraya:)

İkiz Bebek'cim, şartlı refleks geliştirdim ben de pembe=Pinky oldu bende de:)

gSd'cim, sorumluluk bilinciyle:P çalışmaya devam ediyorum. Güzel dileklerin için çok ama çok teşekkür ederim.

aleyla dedi ki...

süpermiş:)) ilk fırsatta denemek lazım da muji'den fırsat kalmıyo kırtasiye deyince..:)