http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

5 Ocak 2010 Salı

BU SEDA VAR YA GERÇEKTEN İNANILMAZ!

Hayatımda ben bu kadar detaycı, bu kadar ince düşünen birini görmedim. Eğer Seda başaksa, ben başaklıktan istifa ediyorum. Zira yılbaşı kartının üzerine bile sarı-lacivert kutu yapıştıran birini ben değil bu dünyada Pandora'da bile bulamam! (Gerçi o benim izimi sürüp eliyle koymuş gibi buldu ya neyse:) Nasıl teşekkür etsem bilemedim. Fenerbahçe ve blog kardeşliğimiz daim olsun diyor ve iyi ki varsın Seda'cım diyorum:)

16 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

güle güle kullan kutucuğum,ee ozaman bende Başak lıktan istifa edeyim :)

PINAR dedi ki...

kutucum o çoook önceden biliyordu izini ama tuğbasan'a sormadan.. bi yazını gözterip bak bu kim demişti :D

YILDIZ dedi ki...

Kutucum hediye hazırlık aşamasını bana bir anlattı,şaştım kaldım,tam bir başak burcu acaba yükselenide mi başak?

Gerçekten çok zarif,hepimizi mutlu etti:))

gorkem dedi ki...

rengarenk ne guzeeel :)

Deniz dedi ki...

Kutucum sen de az değilsin :) Kendine haksızlık etme

Pinky dedi ki...

çok şirin, güle güle kullan Kutucum :)

zeynepin sesi dedi ki...

çok güzelmiş hakkaten,güle güle kullan..

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok teşekkür ederim İkiz Bebek'cim:)

Ben biliyorum zaten o yazı yaktı beni Pınar'cım:P

Yıldız'cım şaşılmayacak gibi değil ki:)

Benden daha renkli bir kutum var Görkemsan:)

Yok yok beni geçti Deniz'cim:)

Çok saol Pinky'cim:)

Zeynepin sesi, çok teşekkür ederim:)

Ozge Sipahioğlu dedi ki...

kutucumm suppermıss guzel gunlerde kullan hepsını.yasaaaaaaaaaaaaaa fb!

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok teşekkür ederim Özge'cim:)

sedaca dedi ki...

canım kutucum, ancak yazabiliyorum, nihayet ulaştı, karttı karıştı derken geçti eline :))) güle güle kullan, çok sevindim beğendiğine :) bazen başaklıktan benim de istifa edesim geliyo, kendime kızıyorum boğuluyorum detaylarda diye :) izini nasıl buldum ama ahahah parçaları birleştirerek :))

çınar dedi ki...

çok güzelmiş güle güle kullan

defneyleyasamak dedi ki...

tedaaaaa, cot severim seni ben.
bizim tüm sülaleyi mutlu ettin be kardesim :)

Tibet'in annesi dedi ki...

Çok şeker bi kız bu Seda canım. Bana gönderdiklerini daha yayınlama şansı bulamadım ama kendisinin 6.hissinin kuvvetli olduğuna inandım bana gelenleri görünce :)))
Güle güle kullan Kutucum, çok güzel hediyeler...

Adsız dedi ki...

çok fenerli gördüm bu bloğu, yakarım valla ... arda gibi tahammülüm yoktur ...

b.b.s. (hrfss hrfss ...)

Bellek Kutusu dedi ki...

Canım Seda'cım, çok beğendim, gerçekten çok mahçup ettin beni. Çok ama çok teşekkür ederim:)

Teşekkür ederim Çınar'cım:)

Ya inanılmaz gerçekten Tibet'in Annesi, hele beni bulurken ki performansı daha da inanılmazdı:)

Prekazi BBS'cim, sen bizi bir de şampiyonluk kutlaması zamanı gör:)