http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

6 Ocak 2010 Çarşamba

KUTU, DÜKKANI KAPATIP GİDİYOR

Çocukluk kahramanım Heidi'nin, Peter ve keçilerle yuvarlandığı, bir yandan da ağzına dedesinin pişirdiği o bembeyaz ekmekleri tıkıştırdığı o harika dağların olduğu ülkeye gitmek her zaman hayalimdi. Ama Görkemsan'ı tanıdığımdan beri en çok ona sürpriz yapmak için gitmek istiyordum. Anlaşılan o ki Secret'ı iyi tutturamamışım, adres Lozan yerine Cenevre oldu! Gün sayısı sınırlı ve program yoğun olunca, kadayıf tatlısıyla üniversite kapısına dayanma hayalim de yalan oldu. Ama ümitliyim, enseyi karartmıyorum Şubat'ın ikinci haftası Roma'da olabilmek için Secret'a devam diyorum. Ezcümle, ekip dağılmasın, pazar dönüyorum!:)

16 yorum:

Zeynep Aşkın dedi ki...

aman kutu, başlığı görünce yüreğim hopladı dükkanı temelli kapatıyorsun sandım. Neyse ki kısa süreliymiş:)

bu arada kar yağdığında gölcükteydim. şöyle bir attı geçti:)

gorkem dedi ki...

Kutucuum, ben duramam ki, pazar gunu donus ucagini ogrenir yine gelirim, polisten once benim kontrolumden gecersin :))

çınar dedi ki...

eğlen

Pinky dedi ki...

oh iyi hemen dönüyormuşsun :) selametle git gel Kutucum. bir mucize diliyorum sana Görkemsanı görebilmek için :)

ikiz Bebek dedi ki...

Uçan kutucuğum çabuk dön :)

defneyleyasamak dedi ki...

cabık cabbık dönesin tuzen

HaNdE... dedi ki...

wawww diyorum....:) su gibi git gel diyorum

Tibet'in annesi dedi ki...

Roma için Secreti iki kişi için yap Kutucum :)))

tuku dedi ki...

kutucum leylegi gördün bakıyorum sen arada kaybolmalar sıklaştı:P

Adsız dedi ki...

vayy kutu, bana gezgin BBS diye diye alttan kendi yolunu yapmışsın ha bire... sen benden çok geziyosun, milini söyle karşılaştıralım istersen ;) iyi eğlenceler... artık bi paket lindt bekleriz, gelmeyen şarabın (!) yanında :O

b.b.s (afili delikanlı)

dusunenbalik dedi ki...

uyy ben de pi daha gelmiceksun sandum :))

ŞÜKRAN dedi ki...

Sevgili bellek kutusu benim yerime de gez olur mu? emekli olunca eşimi ve benimde hayalimiz bazı ülkeleri gezebilmek. Kısmet bakarsın olur.. Mutlu yıllar ve kocaman sevgiler... şükran

YILDIZ dedi ki...

AA kutucum nereye gidiyorsun?

Canım bence görüşeceksiniz Görkemle;))

Secret işe yarayacaksa beni de katın;))

Deniz dedi ki...

iyi yolculuklar Kutucum, özliyciiiz

Damlo dedi ki...

heheyyyy gel garee

Bellek Kutusu dedi ki...

Zeynep'cim, ne yalan söyleyeyim şu sıralar tam anlamıyla kapatsam gitsem mi diye düşünmüyor değilim, yoruldum sanırım:)

Görkemsan'im, bunu sayma, bir daha ki sefere doğru sana geleceğim söz:)

Çınar, dondum orada dondum:(

Pinky'cim Fransa-İsviçre sınırında fink atınca göremedim Görkemsan'ı:(

İkiz Bebek'cim, kedi gibiyim her seferinde geri dönüyorum:)

Geldim, kuzenim civanım:)

Çabucak geldim Hande'cim:)

Benim secret pek tutmuyor Tibet'in Annesi ama yine deneyeceğim:)

Yok be Tuku'cum, 40 yılın başı allasen:)

Ben seni geçebilir miyim hiç Evliya Çelebi! Lindt göbek ay pardon Türk kası yapıyormuş boşver:P

Düşünen Balık'cım, düşünmüyor değilim:)

Sevgili Şükran Hanım, zaman probleminiz yoksa, çok uygun fiyatli turlar denk geliyor arada, umarim istediğiniz ülkelere keyifli geziler yaparsiniz:)

Yıldızım Kelebeğim, ne Görkemsan'ı görebildim, ne Saint Bernard sevebildim, bunu saymayalım lütfen olur mu?:)

Teşekkür ederim Deniz'cim, kendimi özletmeden hemen geldim:)

Geldim geldim Damlocan:)