http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

26 Ocak 2010 Salı

SEVGİLİNİZİ '1 EURO'YA UÇURUN

Böyle çakma Cosmopolitan başlıkları atıyorum ama mevzumuz hakikaten 'uçuş'la ilgili... Türk Hava Yolları, Sevgililer Günü'ne özel düzenlediği kampanya ile ikinci kişiyi 1 euro’ya uçuracak. Kampanyadan faydalananlar, İstanbul’dan Avrupa, Türk Cumhuriyetleri, Orta Doğu ve Kuzey Afrika uçuş noktalarına ekonomi sınıfta gidiş-dönüş vergiler hariç 199 euro, business sınıfta 499 euro, birlikte seyahat edecek ikinci kişi ise 1 euro’ya seyahat edebilecek. 09-14 Şubat (dahil) 2010 tarihleri arasında başlayacak seyahatlerde uygulanacak kampanya, en çok 8 gün kalmak koşuluyla geçerli olacak. Detaylar şurada.

6 yorum:

Fügue dedi ki...

vuhu!

Pinky dedi ki...

vuhuhu!

Bellek Kutusu dedi ki...

Fügue ve Pinky, ne diyeyim bilemedim ben şimdi:)

Fügue dedi ki...

uçur bizi!

Adsız dedi ki...

the editor, öyle "uçurun" felan deyip b.b.s'e gaz vermeyelim ;) "içindekiyle birlikte mi ?" esprisinin başka versiyonu :D

b.b.s (rte gaz yapıyor bu ara)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ah bi uçursam keşke, önce kendimi Şubat 11'de Roma'ya konduracağım...


Bu espriyi yapacağını adım gibi biliyordum! Bir daha üşenmeyip alarm koyacağım post'a:D
İmza: Flash flash flash Kutu! (Buna çok sinir oluyormuş RTE:)