http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

11 Ocak 2010 Pazartesi

YÜZDE 50'LİK 'ENDER' BİR İNDİRİM!

Nike, Adidas, Puma, Quiksilver, Billabong, Converse, Levi’s, Wrangler, Mavi, Colin’s, Lee, Rodi, Pierre Cardin, Dockers, Abbate, Sarar, Vitrin, Defacto, Adil Işık, Seven Hill, Kinetix, Kom, Ten, Max Factor, L’Oreal, Davidoff, Calvin Klein, Kenzo, Nivea, Ray Ban, Arzum, Karaca, Kodak, Braun, Regal, Tefal, Philips gibi markaların satıldığı Ender Mağazaları'nda yüzde 50 indirim var. Ender Kart’a 8, kredi kartlarına ise 6 taksit de yapılıyor. Aklınızda olsun.

11 yorum:

aslıkare dedi ki...

vaay. yüzde elli mi cidden yoksa yüzde elliye mi varıyordur :)))

Bellek Kutusu dedi ki...

aslıkare, kampanya bültenine tekrar baktım, 'yüzde 50 indirim' diye gayetten iddialı yazmışlar, umarım pazarlama numarası değildir dediğin gibi:)

gorkem dedi ki...

Kutucum, iyi misin, nerelerdesin bugun, merak ettim seni, iyilesemedin mi diye

Pinky dedi ki...

ayy noldu Kutucuuma benim niye haberim yok. İyimisin Kutucanım?

Bellek Kutusu dedi ki...

İyiyim Görkemsan, iyileştim merak etme. Gereksiz post kalabalığı yaratmayayım diye yazmıyorum.
öperim

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim hastalanmıştım biraz iyiyim neyse ki merak etme:)

Pinky dedi ki...

aman iyi ol sen Kutucum. geçmişler olsun. hem senin bütün postların gerekli. lütfen yaz olur mu?

gorkem dedi ki...

evet Kutucum, dort gozle bekliyoruz yazilarini, belki ben satir aralarini okumayi daha cok seviyor olabilirim, kampanyalardan yararlanamadigim icin ama olsun, seviyoruz iste seni okumayi :)

Pinky dedi ki...

evet Görkem haklı. senin o güzel anlatımını çok seviyorum ben, seni sevdiğim kadar :)

aslıkare dedi ki...

Kutu selam ben sende haberi görünce aradım hemen. beklediğim cevabı aldım. yüzde elliye varıyormuş :))) yüzde yirmiden başlatmışlar.

sevgiler

Bellek Kutusu dedi ki...

Yüzde 50 indirim var diye gitsek, elimiz böğrümüzde kalacak yani! Teşekkürler Aslıkare'cim:)