http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

23 Ocak 2010 Cumartesi

YÜZDE 70 İNDİRİMLİ LEVI'S ALIR MISINIZ?

İlk 501'imi ortaokula giderken babamın bir arkadaşı Amerika'dan getirmişti. Benim gibi taşrada büyüyen bir çocuk için o pantolon ve yanında hediye gelen Denver University tişörtünün 'milli forma' haline geldiğini söylememe gerek yok sanırım. "Bu kadar nostalji yeter" diyenlere haberi veriyorum. Levi's Outlet'lerde fırsat günleri başladı. Yüzde 70'e varan indirim var. Nerede mi Levi's'ın Outlet mağazaları? Hemen sıralıyorum. İstanbul'da Airport, Kale, Topkapı, Olivium, Optimum , Ankara'da Acity, Eskişehir Yolu, İstanbul Yolu, Adana'da Lady, Aydın'da Söke, Balıkesir Susurluk, Edirne'de Keşan, İzmit'de İzmit Outlet, Kayseri'de İpeksaray, Mersin'de Petrol, Tekirdağ'da Avantaj ve Marmaracık, Trabzon'da ise Uğraş Outlet'de var. Tam adresleri öğrenmek isteyenler tık'ınız.

6 yorum:

cecilia dedi ki...

aa airportsa tamamdır çıkmam zaten ordan :) haber için teşekkürler ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Rica ederim Cecilia:)
Umarım istediğin gibi bir şey bulabilirsin:)

zeynepin sesi dedi ki...

sen yine ortaokula giderken giymişsin,ben onu da yapamadım :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Zeynepin sesi, şanslıymışım demek:)

Vitrindeyiz dedi ki...

Sezon mağazlarında da %30 ögrencı indirimi var ikinci ürüne kısa sureliğine

Bellek Kutusu dedi ki...

Süpermiş! Çok teşekkürler Vitrindeyiz.