http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

19 Şubat 2010 Cuma

148 TL'YE OTURDUĞUN YERDEN SPOR YAP

Havalar ısınıyor, kalın kazak ve paltoların altına sakladığımız yağların gün ışığına çıkmasına sayılı günler kaldı... İnterspor tarafından satışa sunulan Voit 07 dijital göstergeli kondisyon bisikleti hem oturduğunuz yerden spor yapmanıza yardımcı oluyor hem de bacaklarınızla birlikte kollarınızı da çalıştırıyor. Fiyatı 148 TL. (Kutu'cum bu sene Kırkpınar'a katılmayacaksan eğer, sen de şu aletten alsan diyorum. Kullanışlı bir şeye benziyor, bak bunu ben bile kullanabilirim hakikaten..)

4 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

sadece bacak ve kolu çalıştırıyor gibi gözüküyor, peki bu karınlar nasıl eriyecek :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hımm, doğru o da var, offf offf İkiz Bebek'cim, nereden başlasak bilmiyorum yani:)

YILDIZ dedi ki...

Aslında en güzeli bisiklet almak Kutucum.Ama bu trafikte bisikletle çıkmak intihar gibi olur.

Adsız dedi ki...

can simitlerini ne yapcaz kutu ? ben salona başladım bu ara, yelken için ama mekik de yapıyroum. olacak gibi, hınff hınff ....

b.b.s. (salon çocuğu)