http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

1 Şubat 2010 Pazartesi

15 TL'YE KAŞINIZA SİZ ŞEKİL VERİN

Pazartesi post'larına böyle 'kıldan-tüyden' haberlerle başlangıç yapmak istemezdim, geç yattım erken kalktım dolayısıyla pek bir huysuzum idare ediverin lütfen. Fonex, 15 TL'ye kaş düzeltme ve inceltme makinesi satıyor. Üç farklı başlığı var. "Benim elim yatkın, bunu alırım kuaföre gitmekten kurtulurum" diyenlerin aklında bulunsun...
Erkek okurlar için önemli not: Sevgililer Günü kapıdayken, hem fonksiyonel hem ucuz diye bunu alıp sevdiceğinizin kapısına dikilmeyin. Olur da öyle bir hata yaptınız, sonrasında bu aletin üzerinizde denenmesine de sesinizi çıkarmayın.

6 yorum:

finans caddesi dedi ki...

Çok güzel bir alet. Ben de geçenlerde Zihni Sinir projesi olarak böyle bir ürünü tasarlıyordum. Ama benden hızlıları varmış:))

Tibet'in annesi dedi ki...

Haberden ziyadesiyle not müthiş! Bence Pazartesi'ne süper başlangıç yapmışsın :)))))

Bellek Kutusu dedi ki...

Güç birliğine gidelim Finans Caddesi, bak bizi bu zihni sinir projeleri kurtaracak:)

Ama haksız mıyım Tibet'in annesi, söyle lütfen?:)))

Tibet'in annesi dedi ki...

haklısın haklısın :D

estergonyesil dedi ki...

Alanda memnun kalan varsa hemen alayım kaşımın şeklini sürekli bozan kuaförlerden gına geldi.

estergonyesil dedi ki...

Alanda memnun kalan varsa hemen alayım kaşımın şeklini sürekli bozan kuaförlerden gına geldi.