http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

23 Şubat 2010 Salı

156 TL'YE HEM AKILLI HEM SPORTİF MONT



Mevzu bahis sporsa gerisi teferruattır demeyenler için Reebok, On the Move koleksiyonunu satışa sundu. "Bu koleksiyonun özelliği ne derseniz?" sadece spor yaparken değil günlük hayatta da giyebileceğiniz türde ürünler var. Daha da önemlisi koleksiyondaki, X-static teknolojisine sahip ürünler soğuk havalarda ısınmanıza yardımcı olurken, sıcak havalarda ise serinlemenizi sağlıyor. PlayDry kumaşlardan oluşan ürünler ise spor yaparken size serinlik hissettiriyor. Az kalsın unutuyordum fotoğraftaki ceket 156 TL, atlet ise 53.50 TL. Meraklısına duyurulur... (Pinky'cim sana söylüyorum, pembe severler siz anlayın:)

4 yorum:

Damlo dedi ki...

ilk resme bakıp onu mont sanıp ne kadar da akıllı hem tişört hem mont oluooor galiba die apışıp kaldım :D:D:D:D

Bellek Kutusu dedi ki...

Damlocan, o iş benim şaşkınlığımdan oldu, resimleri yan yana koymuştum güya, bir baktım biri bir yerde, diğeri başka yerde:)

Pinky dedi ki...

ah canım Kutucum çok güzelmiş.atletin desenine ve X-static özelliğine bayıldım. yazın giysek klima niyetine diye bile düşündüm :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Reebok bu sezon sana çalışmış Pinky'cim, hep pembe tam pembe:)