http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

13 Şubat 2010 Cumartesi

299 TL'YE 'TEKTAŞ'IM OLSUN DİYENLERE...

Model Pırlanta Sevgililer Günü'ne özel bir kampanya yaptı. 18 ayar beyaz altın üzerine 0,08 karat pırlantadan oluşan “Tektaş’ım”ı 299 TL'den satıyor. Model Pırlanta, Nuruosmaniye, 212 İstanbul Alışveriş Merkezi ve Mecidiyeköy Profilo Alışveriş Merkezi'nde var. "Ben internetten sipariş vermek istiyorum" diyorsanız tık'ınız. (Kutu'cum, bu kampanyayı Seda'cım gönderdi. Pırlanta karşıtlığın ayyuka çıktığı için o da haliyle gönderirken çekinmiş anladığım kadarıyla. Sen Kutu'ya bakma Seda'cım, o hindiye de karşı ama kestaneli hindi haberi de yayınlıyor:)

3 yorum:

sedaca dedi ki...

valla aynen öyle kutucum :)) hayır da diyemezsin, ayıp ederim sana diye çekindim :))
modelde pırlantasız olan takılar da var diyelim, azıcık rahat edelim olur mu ?
çok teşekkür ederim, canımsın...

Adsız dedi ki...

blood diamond türkçe adı kanlı elması seyreden kimse pırlanta istemez diye düşünüyorum .ben eşime 2 kez izlettim gene de bana mısın demedi ama.

pırlantaya karşıyız.

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Aşkolsun Seda'cım, sen hiç bana ayıp eder misin:)
Pırlanta karşıtlığım sadece beni bağlar, kimseyi kullanıyor diye eleştirmem, fırsat haberleri oldukça gönder sen çekinme:)