http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

24 Şubat 2010 Çarşamba

35 BİN EURO'YA HOTSTOP BAYİLİĞİ ALARAK, AYDA 10 BİN TL PARA KAZANILIR MI?

Kendi işinin patronu olmak isteyenler ama ne yapacağı konusunda bir fikri olmayanlar için bu haber. HotStop kendine bayiler arıyor. Fotoğrafta gördüğünüz kiosklar'da çay, kahve gibi içeceklerin yanı sıra atıştırmalıklar da satabiliyorsunuz. Anahtar teslim yatırımın bedeli 35 bin euro. Katılım ve reklam gideri olarak her ay cirodan yüzde 6 pay veriyorsunuz. Aylık kazanç miktarı lokasyona göre 3-10 bin TL olarak öngörülüyor. Eğer "Kutu, bu iş için param var ama ben işin başında duramam" diyorsanız, onun için de bir çözüm düşünmüşler. İsterseniz 'Yatırımcı franchise' modeli ile 42 bin euro'ya bu kiosk'u alıp, işlettirebiliyorsunuz. Bunun karşılığında her ay 2 bin 500 TL kazanıyorsunuz. İlginizi çektiyse detaylar için tık'layınız.

12 yorum:

Deniz dedi ki...

bayıldım bu fikre...
Dur bakayım ,ceplerimi karıştırayım, 35 kuruş çıkar mı :)))
(Ama bayıldığım konusunda ciddiyim)

Bellek Kutusu dedi ki...

Deniz'cim hepimiz aynı anda ceplerimizi karıştıralım, bakalım 35bin euro'yu toparlayabilecek miyiz?:)
İmza: 1 milyar Çinli aynı anda zıplasa deprem olur mu Kutu?

defneyleyasamak dedi ki...

aa hotstop benim arkadaşımın. umarım çok çok iyi gider işleri. mutlu oldum şimdi bu haberi görünce. basın bülteni mi geldi kuzen?

Bellek Kutusu dedi ki...

Aa gerçekten mi? Valla bir bülten geldi ama ona basın bülteni demek bin şahit ister, telefonla arayıp öğrendim şartlarını...

Haydins dedi ki...

Sevgili Kutu, senin sayende bir işim oldu ya da evim oldu diye yorum yazan var mı buraya merak ettim şimdi :)
Güzel fikirmiş..

Adsız dedi ki...

ben 6'lı magnum sahibi oldum sadece.ancak ona gücümüz yetti gayetde güzel oldu.

5i duruyo hatta.

y.g

kirazzade dedi ki...

Adsız'ın yorumu güzelmiş :D

Ayfertito dedi ki...

Selam kutucum tuku diyorki markaları gözükmesin sen anlarmışsın:)))

Bellek Kutusu dedi ki...

Sevglii Haydins, olduysa bile bilemiyorum:)

Eh, o da bir başlangıç...

Öyle, Kirazzade:)

Merhaba Ayfertito'cum, mesaj alındı merak etme;)

y.g dedi ki...

ve işte mutlu son kayıt olmak magnum almak kadar kolaymış

Bellek Kutusu dedi ki...

Hayırlı olsun... Sırada blog var o zaman...

y.g dedi ki...

ona zaman bulamayız cocuk olunca belki bende dıdının dıdının babası ,anası diye belki blog açarım.