http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

22 Şubat 2010 Pazartesi

4 GÜN ROMA TATİLİ 269 EURO!

Hıristiyanların, İsa'nın çarmıha gerilip ölmesinden sonra yeniden dirilişini kutladıkları önemli bayramlarından biri olan Paskalya, her yıl Mart ayı sonundan Nisan sonuna kadar olan dönemde kutlanıyor. Bahar aylarına denk gelen bu dönemde binlerce Katolik turist Türkiye’ye akın ediyor. Boş kalmaması için çok hesaplı fiyatlarla misafirlere sunulan dönüş uçakları da Türkler için hesaplı tatil anlamına geliyor. Ezcümle ETS'de 2 Nisan hareketli Roma turu 3 gece konaklamalı, oda kahvaltı, panoramik şehir turu, alan-otel-alan transferleri ve Türkçe rehberlik hizmetleri dahil 269 euro’dan (571 TL’den itibaren) başlıyor.

10 yorum:

Meral Erdoğan dedi ki...

hemen valiz yapasim geldi...

Adsız dedi ki...

fb-bursa maçından sonra kaçasım geldi.orada gezinip ruh halimi unutasım geldi roma da fener diye bağarasım geldi.

bu fiyata gözlük var yahu roma daha iyiymiş.

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Ah bir de bana sor Meral'cim:)

ikiz Bebek dedi ki...

Kutucuğum,beğendim ben bunu,beğendim de :)

Tibet'in annesi dedi ki...

geç kaldık be Kutucum :(

Bellek Kutusu dedi ki...

Y.G, hiç açma konuyu, hala sinirliyim...

İkiz Bebek'cim, önemli olan beğenmek:)

Tibet'in Annesi, bunu kaçırır başka bir şey buluruz, dert ettiğin şeye bak:)

Adsız dedi ki...

vay kutu fenerli misin?

ben maça gittim hala şokdayız kurtulamadık ama napalım desteğe devam bu sene şampiyonluğu burda kutlamak dileği ile...

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Her daim Fenerliyim...
Umarım öyle olur, yoksa çok üzüleceğim...

y.g dedi ki...

umarım lille yener gelirsin ben çalışdığım için bu maça gidemedim bursa şokundan sonra gitmemem iyi olucak heralde.

turu atlayıp gelin fener ve bellek.

Bellek Kutusu dedi ki...

Ah Y.G ahh, ağlayacağım sinirimden!
Bu Volkan'ı kaleci değil kapıcı bile yapmamak lazım!