http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

9 Şubat 2010 Salı

5 TL'YE ŞEHİRLERARASI BİLET OLUR MU?


Ulusoy’un, 17 Ocak 2010 tarihinden itibaren geçerli olan “Geleneksel Ulusoy Kış Kampanyası” yolcularına 5 TL’den başlayan bilet fiyatlarıyla yolculuk imkânı sağlıyor. Kampanya, bilet satış ofisi, internet ve/veya çağrı merkezinden telefonla, yani bütün satış kanalları üzerinden yapılan işlemlerde geçerli. Araçların koltuk sayısının % 10’una, mevcut hattın bilet fiyatı üzerinden % 73’ü oranında indirim sağlanırken, aynı araçta yine toplam koltuk kapasitesinin % 40’ı oranında, geçerli bilet fiyatının % 14’ü kadar indirim uygulanıyor. Kampanya 31 Mayıs 2010 tarihine kadar geçerli. Ufukta seyahat varsa, aklınızda olsun.
Not: Bugün Görkemsan'ın yeterlilik sınavı var. Başaracağını biliyoruz değil mi Kutu'cum? Tabii ki başaracak, biz ona boşuna Görkemsan demiyoruz değil mi?:)

9 yorum:

Pinky dedi ki...

Görkemsan canımız. başaracak biz inanıyoruz ona :)

Tibet'in annesi dedi ki...

o gözlükler ve redbullla herşeyi başarır o :D

tuku dedi ki...

E noldu rekabet şeysii vardııı 40'tan aşağı indirmiyorlardı

YILDIZ dedi ki...

Görkemsan kalbimiz seninle:))

Bellek Kutusu dedi ki...

Katılıyorum sana Pinky'cim:)

Tibet'in Annesi, o fotoğraflara hala gülüyorum süperdi:)

5 TL'lik biletler limitli olduğu için sorun olmuyordur sanırım Tuku'cum. Şimdi işkembe-i kübradan sallamayayım:)

Tüh keşke okulla video konferans bağlantısı kurabilseydik Yıldızcım, Lozan Lozan olalı böyle tezahürat görmezdi valla:)

gorkem dedi ki...

Kutucuuum, iyi ki konferans olmadi valla, 3 kisiye rezil oldum daha cok olmak istemezdim :)) komik komik hersey komik suanda :)) gectim ama hani derler ya icimi beni yakar, iste oyle gectiiiim :))

Bellek Kutusu dedi ki...

Heheheyttt, biliyordum, biliyorduk:)
Tebrik ederim Görkemsan'ım, kutlamalara devam, yurtta ve yavru vatan'da bayram ilan ettik bile merak etme sen;)

sedaca dedi ki...

heeyy süpper haber :))) tebrikler görkemsan :))

Pinky dedi ki...

yuppiiii :)) Tebrikler Görkemsanımcanım :)