http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

24 Şubat 2010 Çarşamba

6 MAGNUM BİR PAKETTE 7.49 TL


Bir gece önce Twitter'da "Nordic Walker yüzünden Sürahi Nine'ye döndüm" diye ağlaşıp, bir gün sonra dondurma post'u yayınlamak tam da Kutu'luk bir hareket. Neyse bir şey demiyorum, başladık bir kere sonunu getirelim... Magnum, ev tüketimi için, 6 adet mini boy dondurmadan oluşan paketlerini satışa sundu. "Tatlı krizleri için zaten doktorlar da dondurma veriyor" deyip kendini avutmak isteyenler için Magnum Mini'nin fiyatı 7.49 TL. "Aman bu miniymiş bir şey yapmaz" deyip, bir oturuşta 3 tane birden yemeyin, yiyorsanız da gelip bana sızlanmayın. (Kutu'cum bu sızlayan sakın sen olmayasın? Yok, ben değil bacaklarım... Bir paket de çekirdeğim olsa aynı Sürahi Nine! Ağhhh....)

9 yorum:

Mia dedi ki...

kutu ne yaptın bana nasıl canım çekti anlatamam :) ben hepsini yerim bunların ama :)))

Pinky dedi ki...

uzay yürüyüşü mü yapıyorsun Kutucuuum? hadi bakalım hayırlı olsun :)

canımda bu ara nasıl dondurma istiyor sorma :) ama karpuz kabuğu suya düşene, deniz mevsimi açılana kadar yiyemem. yaza kadar devam eder umarım bu kampanyalar. olmadı sen yine bulursun bize bişiler ;)

Deniz dedi ki...

rejime girdim bugün:))) bu postu görmemiş olayım, uzayayım

Bellek Kutusu dedi ki...

Mia'cım ben de yerdim ama 3'te tuttum kendimi:)

Sorma Pinky'cim 30 seconds to Mars dinleyip, uzay yürüyüşü değil, uzay sürünüşü yapıyorum resmen:(
Benim için yaz-kış farketmiyor, dondurma buldum mu affetmiyorum:)

Kapa gözünü geç Deniz'cim, bakma sakın:)

ikiz Bebek dedi ki...

magnum değil ama Mado da yedim yılın ilk dondurmasını :)

Yeşim dedi ki...

Ufff nasıl canım çekti şimdi. Hemen almalıyım evde bulunsun. Malum kriz bu ne zaman tutacağı belli olmaz ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Benim yılın ne başlangıcı ne bitişi belli İkiz Bebek'cim, habire yemeye devam:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Kötü mü yaptım yazmakla yoksa Yeşim:)

Yeşim dedi ki...

Canım Kutucuğum kötü olur mu? İyi ki yazdın yoksa nasıl haberimiz olacaktı? İyi ki varsın :)