http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

3 Şubat 2010 Çarşamba

ARÇELİK'TEN ÇAMAŞIR MAKİNESİ ALANA KURUTMA MAKİNESİ 99 TL'YE SATILIYOR

Eğer yamulmuyorsam, İkiz Bebek'cim "Çamaşır makinesi alana yanında bulaşık makinesi bedava" kampanyasını bekliyordu. Meripoint'in de mevcut çamaşır makinesine elvada demek istediğini okuyunca, fırsat bu fırsat deyip Arçelik'in kampanyasını yazmaya karar verdim Başlık zaten mevzuyu yeterince özetliyor, detaylar şurada. (Kutu'cum ayıptır sorması bulaşık makinesi bu kampanyanın neresinde geçiyor? Çamaşır makinesini tutturduk, olmaz mı? Olmaz! Aman, iyi peki, huysuz Kutu!)

4 yorum:

İLKAY dedi ki...

:)))
Çamaşır makinem bozulsun postumdan sonra süper oldu bu haber:))))
Daha çok gözünün içine bakmalı makinenin:))

ikiz Bebek dedi ki...

Kutucuğum,harbiden çok şekersin :)
Ben hala bekliyeceğim anlaşılan :)

sinem dedi ki...

bende bir kurutma makinası istiyorum, ama çamaşır makinasına hiç ihtiyacım yok..
var mı böyle bir kampanya kutu :))

Bellek Kutusu dedi ki...

İlkay'cım sonra makine en olmayacak zamanda bozulursa kızma sakın bana olur mu?:))

İkiz Bebek'cim, beklemede kal lütfen:))

İlk fırsatta bakıyorum Sinem'cim:)