http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

5 Şubat 2010 Cuma

GÜNDE 19 TL ÖDEYEREK 4X2 ALINIR MI?

Güney Koreli SsangYong, arazi tipi araç severler için vergilerini ödeyerek günde 19 TL'ye Kyron kampanyası başlattı. Kampanya 15 Şubat'a kadar ve Kyron M200 XDI 2.0 5/MT modeli için geçerli. Kyron'un toplam fiyatı 58 bin 076 TL'ye geliyor. "Günlük 19 TL'ye nasıl olacak bu iş?" derseniz, ÖTV ve KDV düşüldükten sonra kalan 30 bin TL için 60 aya göre hesaplanmış günlük miktar oluyormuş 19 TL. Bu benim değil firmanın hesabı, dolayısıyla kampanya ilgili aklınıza yatmayan ya da beğenmediğiniz bir şey varsa bana değil doğrudan şuraya tık'ınız.

5 yorum:

HaNdE... dedi ki...

yok yok...
sen kesin beni bir araba sahibesi yapıcan...:)))

ev değil ama araba olacak en sonunda :)

arka camına da ''KUTUCUM SAĞOLSUN'' yazdırıcam:))

demedi deme :)

zeynep yalçın dedi ki...

bilip bilmeden nasıl yazıyorsunuz bu firmanın böyle birkampanyası yokmuş.tam cip alma hayali kurdum yıktınız hayallerimi

Adsız dedi ki...

bellek kutusuna göre mi alıcaktınız arabayı siz araştırın bulun o zaman.

altta belirtilmiş zaten bana değil şuraya tıkınız diye.tıkınız o halde.

y.g

zeynep yalçın dedi ki...

araştırdık heralde çok bilmiş adsız o nedenle kafadan sallamışsınız dedim ya

Bellek Kutusu dedi ki...

İnşallah olur Hande'cim:)

Bilip bilmeden yazmıyorum Zeynep Yalçın, bugünkü Sabah Gazetesi'ne yarım sayfa bu kampanyanın ilanı yer alıyor, hayallerinizi yıkan biri varsa o ben değilim.