http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

4 Şubat 2010 Perşembe

PS3 KONSOLU VE 2 OYUNU 199 TL'YE SATILIYOR. PEKİ LCD TV'DE İNDİRİM NE?

Electro World’de 4–7 Şubat 2009 tarihleri arasında geçerli olacak kampanya ile belirli ürünlerde yapılan indirimler 700 TL’yi buluyor. "Peki indirimli ürünler neler Kutu?" diye soracak olursanız, birkaçını sıralıyorum hemen... Ariston ARXXF106 S Çamaşır Makinesi bin 223 TL yerine 599 TL’den, Indesit bulaşık makinesi 815 TL yerine 599 TL’den, Philips 42PFL8684 LCD TV 2 bin 999 TL yerine 2 bin 699 TL’den, 120 GB PS3 oyun konsolu ile 2 oyunu 199 TL’den, Toshiba A350-22H dizüstü bilgisayar da 2 bin 199 TL yerine bin 599 TL'den satışa sunulacak. Meraklısına duyurulur...

8 yorum:

Fügue dedi ki...

sana bi şi diim mi tamı tamına yürüyerek 10 dk ötemde oturuosun. yaa yaa. dibindeyim haberin yok. adresine bakınca anladım ama sen henüz bilmiosun die aha da buraya not düşüorum. hıııh

Adsız dedi ki...

bu haber ne yazık ki biraz yanlış yazılmış

lg led tv alana bu ürünler indirimli olarak satışa cıkıyor.led tv de 5bin civarı bişiy yani 5000 tl ye lg led tv alırsan ps3 ve 2 oyun 199tl.

ne saçma ama zengine hava hep güneşli...

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Bir gün 10 dakikada yürüyüp gelip sana sürpriz yapacağım:)

Y.G, sormadan etmeden hemen ithamda bulunmuşsun bakıyorum, Electro World'un gönderdiği bültenden birebir yazdım. Uydurarak değil. Kampanyayı ben yapmıyorum...

Adsız dedi ki...

grevden heralde bu asabiyet.

onlar yanlış bildirdiler o zaman led tv alana bu indirimler.

hoş bize ne.

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

No asabiyet... Üslup hoşuma gitmedi.

Adsız dedi ki...

kötü niyet yoktu.

1 hafta no post cezası verdim kendime.


y.g

adozzi21 dedi ki...

heveslenmiştim bir an..

Tibet'in annesi dedi ki...

Desene yine tvde izdiham haberleri izleyeceğiz :P