http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

1 Şubat 2010 Pazartesi

SÜPÜRGE ALANA TEK TAŞ HEDİYE


Bellek Kutusu'nun tek taş ve varyasyonları konusundaki eylem planı hala aynı. Ama mevzumuz benim kişisel fikirlerim değil, tek taşla, iki kuş vurmak isteyenler için yapılan bir kampanya. Thomas Twin T2 Temizlik Robotu alana sertifikalı tek taş pırlanta yüzük hediye ediyor. Anlayan için (Ki benim için bir matematik formülasyonu gibi hiçbir şey anlamadım) yüzüğün 0.9-0.10 Karat, 14K Altın, 1.50-1.55 g özelliğinde olduğunu söyleyelim. Kampanya 10 Şubat'a kadar geçerli. Temizlik robotunun fiyatı ise 1.690 TL. İsteyene 10 taksit de yapılıyor.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Nice post and this post helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.

Adsız dedi ki...

temizlik robotunun fiyatının 1.700 olduğunu da ilk kez görüyorum bu fiyata tek taş da verirler,scooter falan da verebilirler.

Bu arada dün okan bayülgenden sonra ve araba karşıtı biri de olarak scooter istiyorum bu blogla ne alaka ama dimi

alınmaz bu robot izliyiciler.

Adsız dedi ki...

yg demeyi unuttum ayrıca türkçe okuduğunu anlayıp ingilizce yorum yapan birini de ilk kez görüyorum

robotun yapımcılarından olabilir.

y.g

ikiz Bebek dedi ki...

yine uygununu bulmuş kututucğum,fiyatı 3000 TL olanlar bile var,uçak motoru varmış içinde :)

karat olaylarından bende anlamam

Bellek Kutusu dedi ki...

İlahi Y.G:))
Bak Scooter iyi fikir, hava biraz ısınsın onun da kampanyalarına yer vermeye başlarım.

Niye bu kadar pahalı belli oldu şimdi İkiz Bebek'cim, uçak motoruymuş, uçuş brövesi de veriyorlar mıdır acaba?:))

Adsız dedi ki...

kutu; bilmiyorum ama bazı hanım kardeşlerimiz o karatlar için yaşıyor aha bak benim karatım 0.20 benimki 0.45 gibi bakınıyorlar birbirine bu kızın kocası ne almış gibin.

görgüsüzlük bu.git uçak motorlu yerine efendi gibi elektrikli yarı büklüm olunan süpürgelerden al

bu konuya fazla taktım

yg

Bellek Kutusu dedi ki...

Bazı erkekler nasıl arabalarıyla hava atıyorsa, bazı kadınlar da bununla hava atabiliyor işte Y.G, mantık aynı... Aman neyse boşver, elalemin taşından bize ne:)