http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

26 Şubat 2010 Cuma

TUKU'NUN KUTU'YA SÜRPRİZİ:)

Benim çılgın Tuku'cum, Kutu'ya bir sürpriz yaptı. Sevdiceği Süper Mario'nun ürettiği el emeği göz nuru fotoğraftaki cicileri bana gönderdi. Şu sıralar pirelerim uçuştuğundan bir türlü fırsat bulup yazamadım. Zaten blog'u boşlamamdan, Damlocan'ımın deyimiyle günde 10 post girmememden anlamanız lazım:) Az kalsın unutuyordum, fotoğrafta göremediğiniz şahane bir de parlatıcım var, iki gündür kendisini bir an bile çantamdan ayırmadığımdan fotoğrafını çekmeyi unuttum. Tuku'cum çok ama çok teşekkür ediyorum:)

6 yorum:

YILDIZ dedi ki...

Güle güle kullan cicilerini;)

Mutlu hafta sonları canımmm kutucum;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok teşekkür ederim Yıldızım Kelebeğim:)
Sana da bol bol kanat çırpacağın güzel bir haftasonu diliyorum;)

Damlo dedi ki...

kızlar ben de öpooorum!

tuku dedi ki...

kutucumm anca geldim hastalık geçti.
ay beğenmene cok sevindimmm evden telle ayfertitoyu yönlendirdim ama içim içimi yedi göremediğim içinn ulaştıgı anı:)

resimdeki görüntüleri nehoş cıkmış ya:))

öperimmm 1haftalık tatilinin keyfini cıkar tükkkan bize emanet:))

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben de öperim Damlocanım:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Tuku'cum geçmişler olsun.
Çok beğendim Tuku'cum:))
Sürüp duruyorum valla bildiğin gibi değil, çok havalıyım çokkk:D