http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

23 Mart 2010 Salı

14.90 TL'YE ÇOCUKLAR İÇİN OYUN SETİ

Bandai’nin kız çocukları için ürettiği ‘KeyTweens’ Oyun Setleri, Adore Oyuncak tarafından Türkiye’ye getirildi. 4-9 yaş arası kız çocukları için geliştirilen oyun setleri Hindistan, Çin, Afrika, Buz Devri ve Çay Partisi gibi birbirinden farklı konseptlerden oluşuyor. Fiyatları 14.90-129.90 TL arasında. Annelere ve babalara duyurulur... (Kutu'cum, bakıyorum gözlerin bir acayip bakmaya başladı yine? Oyuncak deme bana, kendimi kaybediyorum!)

6 yorum:

Yeşim dedi ki...

Bu oyuncaklarla ben bile oynarım ;) çok güzeller Kutucuğum sağol :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok güzeller değil mi Yeşim'cim? Hele böyle bebek evlere hiç dayanamıyorum ben, bayılıyorum resmen:)

ikiz Bebek dedi ki...

hep bebek evim olsun istemiştimdir :)

sedaca dedi ki...

çok güzel ve çok ucuzmuş :)) tam hediyelik valla, hıım internetten satılıyormuş kutucum..

Bellek Kutusu dedi ki...

Bir gün kendimi ödüllendirip, alacağım ben İkiz Bebek'cim:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Pembe koltuğa bayıldım Seda'cım:) Bana da fiyat uygun gibi geldi ama tam bilmiyorum nedir bu tür bebek evlerin fiyatı...