http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

31 Mart 2010 Çarşamba

YOL PARASI DAHİL 22 TL'YE ÇOCUĞUNUZLA KIZ KULESİ'NDE PASKALYA KUTLAYIN

Baharı müjdeleyen Paskalya, 4-10 Nisan tarihleri arasında kutlanıyor. Kız Kulesi de özellikle çocuklu aileler için bir etkinlik düzenlemiş. Bereket sembolü olan tavşanlı çikolata, rengarenk boyalı yumurta, paskalya çöreği ve ulaşım dahil 22 TL. Niyetçi tavşanların yanı sıra, Paskalya temalı karikatür çizimleri ve yumurta yarışmaları da var. Çocuklarıyla birlikte keyifli vakit geçirmek isteyenler detaylı bilgi için tık'ınız.

13 yorum:

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

Teşekkürler.:)

Damlo dedi ki...

ben hiiiç gitmedim oraya daha önce. bekliyorum en özel anı :Pp nalaka di mi. girdim postun içine zınk die.

Tibet'in annesi dedi ki...

bir bahaneyle ben de görürüm :P

çiğdem dedi ki...

çocuğum yok :( Müstakbel Kocamla gitsem bu güzel etkinliğe bende katılsam olur mu???

Meral Erdoğan dedi ki...

kutucum, son gunlerin en guzel firsati gibi bu... bi de seni cok seviyorum :(

Bellek Kutusu dedi ki...

Onuncu Köyün Adamı, rica ederim:)

Evet evet, sen sıranı bekle lütfen Damlocan:)

Tibet'in Annesi, yumurta bahane, eğlenmek şahane:)


He he he, olur Çiğdem'cim, neden olmasın :)

Kız Kulesi'ndeki fiyatları düşünecek olursak, bana da çok makul bir etkinlik gibi geldi. Arwen'cim, kendine hiç iyi bakmıyorsun, çok üzüyorsun beni:(

Adsız dedi ki...

cocuksuz olsa olmuyo mu?

22 tlye kaçmaz yahu bence

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Bilmiyorum Y.G...
Aslında araya sızmak lazım, fiyat çok iyi çünkü....

estergonyesil dedi ki...

Eşim bana orada evlenme teklif etmişti kesin gidin derim rüya gibi bir mekan restore edilmeden de görmüştüm ben çok bozmamışlar doğasını her halükarda tarih kokuyor ve bir kızın orada aşk acısı çektiğini bilmek ayrıca acı...

Bellek Kutusu dedi ki...

Estergonyesil, çok romantik bir evlilik teklifi olmuş harika:)

Oyuncak dedi ki...

Çok güzel bir yazı, teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

http://100datingwebsites.com

Adsız dedi ki...

The information were very helpful for me, I've bookmarked this post, Please share more information about this
Thanks