http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

11 Mart 2010 Perşembe

26.90 TL'YE ÇİFT KİŞİLİK NEVRESİM TAKIMI

English Home'un yeni koleksiyonunu görünce "Ha işte tam da Pinky'ime göre" dedim. Zira pembeler almış başını gitmiş... Çiğdem'cim başta olmak üzere yeni evlenecekler için birkaç ürün fiyatı yazıyorum. Bu işlerden anlamam ama fiyatlar makul gibi geldi. (Gerçi 'kırlent'in ne demek olduğunu şu yaşımda yeni öğrenen biri olarak benim 'makul hesabım' çok da yol gösterici olmayabilir ya neyse... ) Country kırlent 9.90 TL, patchwork yastık kılıfı 9.90 TL, masa örtüsü 18.90 TL, pamuklu nevresim (çift kişilik) 26.90 TL, fotoğrafta gördüğünüz Country battal boy yatak örtüsü 119.90 TL.

10 yorum:

Pinky dedi ki...

kalbimden vurdun beni Kutucum :)

Yeşim dedi ki...

İşte bunu bekliyorduk. Kutucuğum bu firmayla ilgili çok kötü anılarımız oldu geçen hafta. Firmadan gelen maile istinaden mağazalarına gittiğimizde yetkililer böyle bir kampanyadan haberdar olmadıklarını söylediler. Umarım bu da öyle olmaz.

Bellek Kutusu dedi ki...

Tahmin ettiğim gibi:)


Aaa..Firmanın kendi kurumsal iletişim uzmanı Yasemin Gül'den geldi bilgilendirme maili. Hakikaten çok talihsiz olmuş Yeşim'cim. Umarım mağazaların bilgisi vardır bu sefer.

demet dedi ki...

Evet ben de mail geldikten sonra Ankara'daki alışverişmerkezlerindeki mağazalarına gittiğimde nevresimler için böyle bir talimat gelmediğini söylediler.İstanbul'u firmayı aradığımda yetkili bey "bu kampanyanın eski sezon ürünleri için olduğunu söyledi stoklarında eski sezon ürünü olmadığı için yok demişlerdir" dedi.Ancak ben o mağazanın müdavimi olduğum için eski sezon ürünlerini de biliyorum.Ve mağaza tıka basa ürün doluydu.English Home'a hiç yakıştıramadım.

ikiz Bebek dedi ki...

ben yaşlanıyorum galiba, artık seviyorum güllü dallı, ingiliz tarı şeyleri ,olaaaammmmmmazzz

kupia papalina dedi ki...

Tamm planlar yapıyordum istanbula gitmek için yorumları okudum..Şimdi indirim varmı yokmu anlamadım ben://

Deniz dedi ki...

Kırlenti ben de daha yeni öğrendim, ne tesadüf.
Pinky gibi ben de bayıldım. Çok iç açıcı

çiğdem dedi ki...

İnanmıyorum kutucuğum bana yine ne güzel haberler verdin...
İnternetten bakayımda bu English Home'un nerede mağazaları var ????
Yarın en yakın yere gitmeliyim :))

Bellek Kutusu dedi ki...

Hele ki takip ettiğin bir marka olunca daha da can sıkıcı oluyor çok haklısın Demet.

He he he, ben de o kadife eski tarz koltuklara bayılıyorum İkiz Bebek'cim:)

Kupia Papalina, yazdığım fiyatlar firmadan geldi ama dilersen gitmeden önce mağazayı bir ara istersen. Ne olur ne olmaz, sonra hayalkırıklığı olmasın.

Kırlent deyince nedense kırlangıç geliyor aklıma, hep uçan kaçan bir şey hayal ediyorum:)

Çiğdem'cim sen fiyatları aklında tut, mağazayla karşılaştırma şansın olsun:)

estergonyesil dedi ki...

engilish home en yakın migrosta var :) yarın gidip bakayım...