http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

12 Mart 2010 Cuma

300 TL'YE 'LIMITED EDITION' TERLİK!


Gisele Bündchen’in markası Ipenama “Denizlerdeki Renkli Hayatlar” koleksiyonunun içinde bulunan sınırlı sayıdaki Swarovski taşlı terlikleri Türkiye’de satışa çıkarıyor. Ipanema Gisele Bündchen markasıyla satılacak Swarovski taşlı terlikler, siyah ve gri renkte olmak üzere Türkiye’de sadece “99” çift olarak satışa sunulacak. Fiyatı 300 TL. Unutmadan bu terlikler özel sertifika ile birlikte sadece İstanbul Nişantaşı, İzmir Alsancak, Antalya Özdilek ve Mersin Forum Twigy mağazalarında satılacak. Meraklısına duyurulur. Unutmadan, ben merak edip sordum, bunlardan giyince bacaklarınız Gisele'inki gibi olmuyormuş, boşuna heveslenmeyin... Kih kih kih! (Kötüsün sen Kutu, kötüüü! Yahu araştırmacı blogger'lık yapıyorum yine kötü ben oluyorum nasıl iş anlamadım!)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

rus kardeşlerimize yönelik ürünler bunnar, pek severler taşlı şeyleri ...

b.b.s. (insan sarrafı deerrrmişim.)

Damlo dedi ki...

birkenstock haberleri beklioruz :D

Bellek Kutusu dedi ki...

İşkembe-i Kübra'dan sallamayalım genelleme yapmayalım hemen B.B.S'cim:))

Mevsimi geliyor, yakında birer ikişer başlarım Damlocan:)

Pinky dedi ki...

burdaki mağazasında konum itibariyle alıcı çıkmaz gibi geldi bana. havaalanının karşısında da var mağazaları orası daha iyi. en azından ruslar geliyor :))

Adsız dedi ki...

ama öyle .... bana ne bana ne, öyle işte ...

b.b.s (mızıkçı)

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim ya :))


Bak ya, hemen de omuz silkiyor, boşuna Bart demiyorum ben sana:))