http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

29 Mart 2010 Pazartesi

90 TL'YE EL YAPIMI ÇİKOLATA KURSU!

Çikolata Fabrikası'nın kurucusu Berrin Gürcan'ın önderliğinde bir çikolata workshop'ına katıldım. Katılımcılar arasında Lezzet Dedektifleri, Red Sonja, Bittersweet (Senin niye blog'un yok yavrucum?) ve Kutu vardı. Ehliyetim olmadığı için mikser kullanmayı reddettiğim ve bu işi Bittersweet'in üstüne yıktığım kısım dışında kısaca 'I did it' diyebilirim! Şahane bir grupla kikirdeyerek şahane çikolatalar yaptık. Bir günlük workshop'ın fiyatı 90 TL. "Mevzu tatlı, fiyat tuzlu" demeyin, inanılmaz güzel vakit geçireceğinize garanti veririm.

16 yorum:

Lezzet Dedektifleri dedi ki...

Bu güzel günü ve fotoğrafları paylaşmak için aynı günü seçmişiz Kutu :) Bizim çikolatalar aynı gün tükendi, ya seninki? :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hakikaten yahu, sözleşsek bu kadar olmaz:)
Kimseye vermeyeceğim demiştim ama dayanamadım, benim de aynı gün bitti:)
Saatlerimizi ayarlayalım, sırada makarna workshop'ı var ;)

Damlo dedi ki...

belleen çikolata fabrikası

Bellek Kutusu dedi ki...

Olsa ne şahane olur, seni çikolataya boğarım Damlocan, bak buradan kayıtlara geçsin lütfen :)

Damlo dedi ki...

ohaaa çikuuuda boğulmak istiyorum evet evettt

digdem dedi ki...

yazını okur okumaz arkadaşıma mail attım maaşlar yatsın 31 inde hemen 17/04 workshopuna yazılıcaz:)
tavsiye edersiniz değil mi?
bir de makarna için olanı ne zaman nerde:))

finans caddesi dedi ki...

kıskandım valla:))

Tibet'in annesi dedi ki...

bize yok mu? bi daa yap :)))

Bellek Kutusu dedi ki...

İyi fikir değil mi Damlocan;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Bu sefer kaçtın elimden, bir daha ki sefere seni zorla götüreceğim Finans Caddesi:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hem de şiddetle tavsiye ederim Diğdem, hele arkadaşlarla gidilince daha keyifli oluyor:)
Makarna da aynı yerde, tarihleri belli olsun, mutlaka haberdar ederim;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Topluca zehirlemem umarım sizi Tibet'in Annesi:)

Deniz dedi ki...

oy oy oyyyyyyy...

Sibel bize yooooook! Bak burada bile yakalarım seni: )))

ikiz Bebek dedi ki...

Kutucuğum aynısına bende gitmiştim, eski yazılarımda var, çok eğlenceli geçiyor gerçekten :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Amanın ne oluyor? Herkes rejime mi girdi yoksa? :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Evet İkiz Bebek'cim, hatırlamaz olur muyum, çok eğlendik çok:)