http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

15 Mart 2010 Pazartesi

BİR ÇANTA, GÜNÜ NASIL GÜZELLEŞTİRİR?

Kutu, pasaportunun sayfaları bittiğinden, hem uzatma hem de yeni defter almak için Emniyet'in yolunu tuttuğundan mütevelli, elde kalan son 4 vesikalık fotoğrafından üçünü harcar, birini de bu sabah çoğaltılması için kapıcıyla fotoğrafçıya gönderir. Bütün günü hengameyle geçen Kutu akşam yorgun argın eve gelince ne görür? Fotoğrafları almaya gönderdiği kapıcı, başka bir kızın 12 adet vesikalık fotoğrafını kapmış getirmiş. (İkimizin de saçının sarı ve uzun olmasından başka bir benzerlik yok fotoğrafta!) Kutu tam da cinnetin eşiğinde kükrerken, o sırada anne Kutu duruma müdahil olur: "Sana bir paket gelmiş... Reebok'tan..."
Reebok Türkiye, yine bir güzellik yaparak, (ayıptır söylemesi) şahane bir gri çanta göndermiş. Normal şartlarda şu an tepinmem gerekirken, (çünkü sabah Schengen başvurusu için pasaport+fotoğraf+diğer belgelerin konsolosluğa gitmesi gerekiyordu, elimde başka birinin fotoğrafları olduğundan bu durumda yalan oldu) yüzümde kocaman bir gülümsemeyle yeni çantamın içini yerleştirmekle meşgulüm. Reebok Türkiye'ye çok ama çok teşekkür ederim, hem incelikleri hem de bu mükemmel zamanlama için...

25 yorum:

Adsız dedi ki...

reebok her ay siz değerli site patronicesine yollayacağına biz zavallı userları da görse ne olur bizim de kapıcımız var bizim de sinirimiz var.

neyse genede güle güle giyin,gezin,tozun...

google hesabımı unuttum gene.

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok teşekkür ederim Y.G.
Ne olacak bu google hesabı sorunsalı ben de bilmiyorum gerçekten.

Damlo dedi ki...

harikaymmış be kutu ben de yavrukutu olabiler miyim?

Bellek Kutusu dedi ki...

Teşekkür ederim Damlocanım:)
Ol tabi ya, yavrukutu damlocan, ne güzel geliyor kulağa:D

çınar dedi ki...

çanta süpermiş kutu, ooo çantayla schengen yollarını düşün sakin olll

tuku dedi ki...

kutucum ucaga bınmemiş tukuya söylediğin şeye bak defter bitmiş havasını yesinler bu kutunun ahaha
kutucum bu reebok cantanın içine benıde koy giderken bir taşla iki kuş hem tuku'yu hem reebok'ı sevındır:P
Güzel günlerde kullan çantanı kutucumm

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok sağol Çınar'cım, evet sakinliğimi korumalıyım:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hehehe, valla havadan değil Tuku'cum, vizeleri kısa süreli verdiklerinden boşuna yaprak israfından bitiyor:)
Gel valla Tuku'cum, ne süper olur:)

Tibet'in annesi dedi ki...

Çok güzelmiş Kutucum. Güle güle kullan. Hediyelerin bitmesin hiç :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ne güzel dilek:) Çok ama çok teşekür ederim Tibet'in Annesi:)

Haydins dedi ki...

Kıskançlıktan çatlıyciim...Sen yine şanslısın kapıcıya fotoğrafı verip gönderiyorsun bizimki bütün gün nerelerde o bile belli değil..

Bellek Kutusu dedi ki...

Hehehe Haydins:))
1997'den beri aynı kapıcı, adam anlamamış bile elindeki fotoğrafın başkasının olduğunu. Gerçi bütün kabahat o şaşkın fotoğrafçıda ya neyse:)

HaNdE... dedi ki...

vesikalık olayına ben koptummmmmmm ama yaaaaaaaaaaaa :):):):)

cecilia dedi ki...

güle güle kullan çanta çok güzel :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Sen gül Hande'cim sen gül:))
Fotoğrafı görünce Hulk gibi bir şey oldum sinirden, bildiğin gibi değil:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Cecilia, çok teşekkür ederim:)

Meral Yıldız dedi ki...

kutucum sahane gorunuyor...

Pinky dedi ki...

sen Hulk'a dönüşmeden tam zamanında yetişmiş annen Kutucum :) hem çok şanslısın. güle güle kullan güzel çantanı :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Sevgili Meral, benim gibi dağınık Kutu'yu derleyip toplayacağı için harika oldu:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim, resmen 'Yine yeşillendi fındık dalları' gibi olmuştum bildiğin gibi değil:)
Çok teşekkür ederim, öperim;)

Adsız dedi ki...

aranan çanta sonunda bulunur :P

ikiz Bebek dedi ki...

Güle güle kullan kutucuğum.

çiğdem dedi ki...

Kutucuğum bu nasıl iştir yawww...İnsan resimlere bakmadan mı alır....Okurken hem üzüldüm hem de güldüm...Gülme kısmına kusura bakma :)
Ama sonu süper bitmiş...

Hayırdır kutucuğum yolculuk nereye??? Kutu yine izne mi çıkacak???

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok teşekkür ederim İkiz Bebek'cim:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Yok Çiğdem'cim ne kızacağım, ben de şimdi gülüyorum gerçi ama o gün olayın şokuyla hiç gülmüyordum:)
Yerimdeyim şimdilik, aslında Haziran'a kadar vizem var, daha uzun süreli alayım istedim ama gördüğün gibi dakika bir gol bir oldu:D