http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

10 Mart 2010 Çarşamba

OYLAMAYA KATIL, LONDRA'YA TATİLE GİT

Leo Burnett Reklam Ajansı’nın Karper için hazırladığı, “Efsane Lezzet Karper” kampanyası başladı. Karper Gerçekten Efsane Lezzet mi? sorusuyla başlayan kampanya, 'Karper’i hayatında bir kez olsun tatmamış olan var mı? sorusuyla herkesi www.facebook.com/karper web adresi üzerinden oylamaya davet ediyor. Oylamaya katılan ve en yüksek puanı alan 3 çift Londra’ya Efsaneler müzesi Madame Tussauds’a gitme şansını yakalıyor. Ayrıca yarışmada 1000 puana ulaşan her 100. kişi efsane filmlerlerden oluşan DVD seti kazanacak.

6 yorum:

gorkem dedi ki...

bu kampanya bana hatirltmami istemeyecegin seyler hatirlatti kutucum, mesela la vache qui rit desem, su gulen inegin yaptigini ne yapsak da telafi etsek:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ah Görkemsan hiç hatırlatma! Asıl komik olan sana aldığım Twigy terliklerin Fransa'dan Cenevre'ye kadar yanımda dolaşıp, sonra da bavulumun içinde tırs tırs benimle geri dönmesiydi. Hala dolapta bekliyor, dur bari haftasonu kargoya vereyim dünyanın sahibi olmadan en çok gezen terliklerini:)

Deniz dedi ki...

bu haberi daha önce vermemiş miydin? rüya mı gördüm?

Bellek Kutusu dedi ki...

O "boş Kutu yok" kampanyasıydı, 40 bin TL ödüllü olan. Bu başka Deniz'cim:)

Deniz dedi ki...

ayyy kötü öğrenci deniz;-PP

Bellek Kutusu dedi ki...

Yok yahu, bu sadece sosyal medyaya yönelik kampanya, olur o kadar:)