http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

20 Mart 2010 Cumartesi

PEŞİNATSIZ AYDA 500 TL TAKSİTLE EV!

Aydınlı Yapı'nın Haramidere'de inşaa ettiği Solarkent projesinde peşinat ödemeden ayda 500 TL taksitle ev sahibi olmak mümkün. 72-144 metrekare arasında 10 farklı daire seçeneğinin bulunduğu projede, ilk 12 ay 500 TL ödeyip, 13'ncü aydan itibaren sabit taksitlerle 60 ay yüzde sıfır faizle ödeme yapılıyor. Ocak 2011'de teslim edilecek projede teslimat sırasında yüzde 30 ödeme ara ödeme var. Havuz, hamam, sauna gibi sosyal alanların da bulunduğu projenin detaylarını merak edenler şuradan bakabilir. (Kutu'cum fiyatları göremedim? Öyle bir internet sitesi hazırlamışlar ki ara ara bulamadım!)

2 yorum:

asyaselda dedi ki...

ya bellek kutum yok mu şöyle ankastrelerde kampanya:):)lazım da:)sevgiler

Bellek Kutusu dedi ki...

Asyaselda'cım, geçen ay vardı Profilo'da, tüh! http://bellekkutusu.blogspot.com/2010/02/3lu-ankastre-seti-848-tl.html
Ben dört açıyorum gözlerimi, yeni bir kampanya yakalarsam haberdar edeceğim seni;)