http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

31 Mart 2010 Çarşamba

GÜNÜN SORUSU: ANNELER GÜNÜ HEDİYESİ 229 TL'YE ÜTÜ ALINIR MI?

Bu soruyu Anne Kutu'ya sordum, "Aaa verilir mi o para?" dedi. Nitekim ben de ilk duyduğumda aynı tepkiyi verdiğimden dolayı işin bir de sağlamasını yapmak istedim. Malum soyaçekim (Mendel Abi'ye Bezelye Kutu'dan selamlar) yasası yine bizi yanıltmadı, ezcümle ütü sevmeyen Kutu Ailesi olarak biz bu post'u es geçiyoruz ama sizin işinize yarayabilir. Efendim, İngiliz Morphy Richards'ın çift buhar haznesi, ışıklandırılmış su tankı, damlama önleyici sistem, su spreyi, turbo hızlandırıcı, 120 gram şok buhar, dikey ütüleme, otomatik kapanma (Bu ne yahu say say bitmiyor!) Advanced ütüsü 229 TL'ye satılıyor. Meraklısına duyurulur...

2 yorum:

Deniz dedi ki...

Hahahha:))) Hem o kadar eziyet çekip ütü yapacaksın, üstüne 229 TL vereceksin. Ben de sizdenim:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Değil mi Deniz'cim:)
Gel gel, antiütücülere katıl :D