http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

23 Mart 2010 Salı

YÜZDE 70 İNDİRİMLİ ÇANTA VE CÜZDAN!

İşte bana böyle indirimlerle gel Kutu! Ne diyorduk? Sanal mağazasında outlet açan Matraş çanta, ayakkabı ve akseuarları yüzde 70'e varan indirimle satıyor. Matraş Shop’ta yer alan outlet bölümünde satılan ürünlerin de tıpkı Matraş mağazalarındaki gibi 2 yıl garantisi var. Türkiye’nin dört bir yanından gelecek siparişleri 3 iş günü içinde MNG Kargo aracılığıyla ulaştırıyorlar. İhtiyacınız varsa, bir göz atın derim...

8 yorum:

çınar dedi ki...

kutucum kaçırmışım kampanyaları vallahiiii... ne çok şey varrr

Yeşim dedi ki...

Harika bir haber :)

Tibet'in annesi dedi ki...

bayılırım çantaya! :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Günlerdir tembellik yapıyordum Çınar'cım, bugün kendime tek ayak üstünde bekleme cezası vermeden yazayım dedim:)

Böyle büyük indirimler olunca ben de seviyorum Yeşim:)

Tibet'in Annesi ben de bayılıyorum çantalara:)

çiğdem dedi ki...

İnanmıyorum.... İki ay önce Galeria matraştan anneme d.günü hediyesi aldığım çizme 132 TL ye satılıyor :(
Aman olsun anneme feda olsun....
Bundan sonra hediye bakmadan önce bu siteye bakacağım :)

Bellek Kutusu dedi ki...

anneye feda olsun tabi:)
Çok fiyat farkı var mı Çiğdem'cim?

çiğdem dedi ki...

evet kutucuğum 2OO tl ye yakın fark var....

Bellek Kutusu dedi ki...

Amanın:(
Hiç düşünme en iyisi Çiğdem'cim, olan olmuş...