http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

12 Nisan 2010 Pazartesi

16 LİRAYA 100 KM GİDEN OTOMOBİL. ÜSTELİK FİYATI DA 23 BİN 250 TL!

Japon otomobil üreticisi Suzuki, yenilenen modeli Alto'nun düz vitesli versiyonunu 23 bin 250 TL'den, otomatik vitesli versiyonunu ise 25 bin 250 TL'den satışa sundu. Modellerde standart olarak, EBD ve ABS, SRS cephe, ve SRS yan hava yastıkları mevcut. 10 farklı renkte piyasaya sunulan Suzuki Alto'nun 4 rengi ise sadece bu modele özgü olacak. Hem çevreci hem ekonomik Alto'yla ilgili detaylı bilgi almak isteyenler tık'ınız. Özellikle bu pembe renk Pinky'e buradan selektör yakıyor... (Kutu'cum sabah pencereye konan guguk kuşu, hani bugün güzel bir haber verecekti? Meğer gerçek dünyaya hoşgeldin diyormuş, senin haberin yokmuş...)

6 yorum:

gorkem dedi ki...

bence yarin gelecek o guzel haber Kutucum :) bu guguk kuslari da postacilarin aciklarini mi kapatiyor nee :)

Pinky dedi ki...

anneme söylemem lazım. ehliyetini çerçeveden çıkarıp bir araba alırsa bundan alsın :) ayrıca kuş gelecek diyorsa gelecektir :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ümidimi kestim Görkemsan:(

Bellek Kutusu dedi ki...

Rengine bayıldım ben bunun Pinky'cim... Belki annenin de hoşuna gider:)

Damlo dedi ki...

ben bgn çekilişe katıldım bunu veriolarmış, bakalım bakalım :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Bol şans o zaman Damlocanım:)