http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

23 Nisan 2010 Cuma

29 BİN 990 TL'YE JIP SAHİBİ OLUNUR MU?

Dacia, "Arazi aracı pahalıdır" yargısını değiştirmek için, SUV segmentinde Duster'ı satışa sundu. Dacia Duster'ın kampanyalı anahtar teslim fiyatı 29 bin 990 TL. Teknik özelliklerini merak edenler şuraya bakabilir. (Kutu'cum sen de maşallah bu 4x4 gibisin! Duyduğuma göre Anne Kutu'dan kamulaştırma yöntemiyle el koyduğun güneş gözlüklerini üzerine oturup kırmışsın dün! Ben sana daha ne diyeyim bilmiyorum! Biliyorum kabahatimi, bir sus yeter!)

5 yorum:

çınar dedi ki...

geldim ben zorda olsa

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

Ne güzel bir fırsat aslında..

PINAR dedi ki...

kutucum 27 Mayıs'ta yeni Touareg test sürüş aktivitesi olacak :)
buyur gelde arazi aracı test et :)

Damlo dedi ki...

kutuuuum?

Bellek Kutusu dedi ki...

Hoşgeldin Çınar'cım:)

Onuncu Köyün Adamı, ucuza SUV isteyenler için gerçekten cazip...

Pınar'cım Kutu debriyajla frenin yerini bile bilmiyor, sağ koltukta teste katılsam olur mu kih kih kih:)

Damlocanımmmm:)