http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

29 Nisan 2010 Perşembe

30 NİSAN'DA KANKASIYLA 350 TL'LİK ALIŞVERİŞ YAPANA SAAT HEDİYE!

Her şey bitti bir Kankalar Günü eksikti. Yanlış anlaşılmasın kankalık müessesesine saygım sonsuz olmakla birlikte ayrıca bu eko sistemin de gönüllü bir neferiyimdir. Sadece akşam yatıp, sabah işkembe-i kübradan özel gün uydurma mevzuna biraz bozuk atıyorum hepsi bu. Yakında "Dünya Kutu Günü" ilan edersem, şaşırmayın lütfen... İçimi döktüm ya asıl mevzuya dönebiliriz. Vatan Bilgisayar, içtiği su ayrı gitmeyen kankaları teknoloji alışverişinde de ayrı düşürmemek adına “1. Geleneksel Dünya Kankalar Günü”nde kampanyayla ödüllendiriyor! Kankasıyla 30 Nisan’da Vatan Bilgisayar mağazalarına gelenlerin özel kanka fotoğrafları çekilip hediye verilirken, 350 TL ve üzerinde alışveriş yapan her kankaya 350 TL değerinde Pierre Cardin saat hediye ediliyor. Kampanya sadece Dünya Kankalar günü olan 30 Nisan tarihinde geçerli olacak. Teknolojik kankalara duyurulur!

16 yorum:

Deniz dedi ki...

Hayır bi de kapıda anlaşıp kanka taklidi yapıp, hediyeyi kapmasınlar.
Çakma kanka:))))

Bellek Kutusu dedi ki...

Puhaaaa:)
Kesin yapanlar olur Deniz'cim, hiç şaşırmam:))

Pinky dedi ki...

özel kanka fotoğrafını merak etmiştim :) ama fazla samimiyet tez ayrılık getirdi hep benim kankalık makamıma :) 28 nisan - 4 mayıs'ta dünya kardeşlik günüymüş Kutucum :) onu kutlayayım bende.

Bellek Kutusu dedi ki...

Kardeşi olmayanlar da bugünü kutlayabiliyor muymuş Pinky'cim? Ona göre bilelim de, kapıdan dönmeyelim:)

Pinky dedi ki...

kutlar kutlar, hepimiz kardeşiz sonuçta :)

öykününannesi dedi ki...

eheheeeh alemsin :)) sana gülmekten kampanyayı anlayamadım bak :)) tanıtımın önüne geçtin kutucum :))

Bellek Kutusu dedi ki...

Tamamdır o zaman Pinky'cim, yanında bana da yer kapıver lütfen:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Öykünün Annesi, gerçekten rol çalmak gibi bir niyetim yoktu ama ne yapayım tutamadım kendimi:)

Adsız dedi ki...

ürün satmak için kanka da olun diyorlar kardeş de olun ne olursa olsun ürün alın diyorlar yani.

yurtseven kardeşler alsın gitsin kankaları ile hem kardeşler hem kankalar.

şaçma oldu post gene de yayınla.

y.g

Tibet'in annesi dedi ki...

vallahi bir bu eksikmiş yani, daha neler diyorum! :)))

Adsız dedi ki...

senin kardeşin benim bi kere :)) beni nasıl unutursun :P (MerViŞ) :))

ikiz Bebek dedi ki...

ne zaman çıkmış bu Kanka günü?

Bellek Kutusu dedi ki...

Y.G, kesinlikle süper fikir:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Her sabah yeni bir özel güne uyanıyoruz Tibet'in Annesi, ne iş anlamadım:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Merviiiiişşşşşşşş, kurabiyem gelmiş:)))))
Seni unutur muyum ben hiç:)
Bitmedi mi şu sınavlar, Anne Kutu seni bekliyor gezmek için haberin ola;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Bu yıl ilki kutlanacakmış İkiz Bebek'cim:)