http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

10 Nisan 2010 Cumartesi

99 TL'YE KEDİ SEVERLER İÇİN ÇANTA

Eastpak, hem beyaz hem de hayvanseverler için 'Shade Parade' koleksiyonunu satışa sundu. Çantaların fiyatları 99 TL. "Ben temiz tertipliyim, çantanın rengini griye dönüştürmeden kullanırım, üstelik kedilere de bayılırım" derseniz, bunları Akmerkez, Bağdat Caddesi ve Paladium'daki Sportworks, Akmerkez, Galeria, Nautilus, İstinye Park'taki SPX, Kanyon ve Ümraniye Meydan'daki Intersport mağazalarında bulabilirsiniz.

4 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

aaa çok güzelmiş, çok beğendim doğrusu, tam bana göre.

Bellek Kutusu dedi ki...

Gözlüklü pisi çok komik:)
Beyaz, benim gibi pasaklı kutu'ya göre değil İkiz Bebek'cim:)

çiğdem dedi ki...

süper bir çanta...
Acayip meraklıyım bu çantalara...
Geçenlerde de inekli bir çanta aldım :)
Kesinlikle bunuda almalıyım !!!

Bellek Kutusu dedi ki...

inekli mi??? ciddi misin? ilahi Çiğdem'cim ya:))