http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

1 Nisan 2010 Perşembe

AYDA 550 TL TAKSİTLE 34 BİN TL'YE EV!

Kurtköy, Anadolu yakasının yeni cazibe merkezi. Uygun fiyatlı yatırımlık proje arayanlar için Anadolum İnşaat'ın Kurtköy'de inşaa ettiği Minitolia projesinde daire fiyatları 34 bin TL'den başlıyor. Ayda 550 TL taksitle ödeme seçeneği de var. Projenin detayları şurada.
(Kutu'cum işlerin yoğunluğu ile bahar vurgunu birleşince iyice kendini şaşırmışsın sanırım. Bugün duyduğuma göre o mısır püskülü saçlarını ilk kez dalgalı yaptırmışsın. Ya sorma, nasıl yaptım bilmiyorum, akıl tutulması yaşıyorum sanırım!)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ay yeni versiyon dalgalı şekeri çok merak ettm şimdi :P
(veve)

Adsız dedi ki...

cukulata ile ilişli yaşadıktan sonra saç da değişir başda.normaldir.

cikolat kadar güzel bişi var mı acep??

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Adsız, yok bir şeye benzemedi, en iyisi eski kasa, her zamanki halimize döndük neyse ki!

Y.G, bir de bunun makarna versiyonu olacak, o zaman da gidip perma yaptırmam umarım...
Sabah sabah aklıma çikolatayı getirdin şimdi olacak iş mi, zayıflamaya çalışıyoruz burada...

sedaca dedi ki...

Eminim degisik olmustur, bi hava katmistir ama gozumuz alisik degil kutucum, ben gece oturup saatlerce masa yapiyorum sabah kalkiyorum begenmeyip yikiyorum :) mutluyuz biz pirasa saclarimizla :)

Bellek Kutusu dedi ki...

öyle valla Sedacım, nasıl benimsediydim artık pırasa saçlarımı vazgeçemiyorum:)