http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

24 Nisan 2010 Cumartesi

BU DA BÖYLE GEÇTİ...

İtalya gibi renkli çikolatalar... Fantastik, cazip, kışkırtıcı...
"Orada çok cola içme" dediler, ben de bol bol "İtalyan colası" Lambrusco içtim, kih kih kih:)

Carpi'de pazar... Hayatımda gördüğüm en büyük ekmekler. Kilosu 4 euro. Dondurma ısmarlayan Alişan'a da teşekkürler...


Ah o gemide ben de olsaydım yerine 'Umarım uçak kalkar da gemiye binmem' dedim...

Hani her yer Roma'ya çıkıyordu? İstanbul peşimi orada da bırakmadı...
St. Marco Meydanı'nda kafasına güvercin toslayan başka kim vardır? Aklım yerinden çıktı... Çarpıp kaçan güvercinin plakasını alamadım. Bu temsili fotoğraf... Bana deli deli baktı, bakmakla da kalmadı peşime takıldı, bayıldım...

"Bizim için de güzel bir kadeh kırmızı şarap iç" dediler, St. Marco Meydanı'nda içtim...

Sanırım uzunca bir süre pizza yemem... Belki de yerim, bilmiyorum...

Limoncello... Şişelerini tadından daha çok sevdim...

Yanındayken tüm maskelerimizi çıkarıp attığımız kaç kişi var?

Cinsi Rambo'ymuş! Tabii beni yemedilerse..!

Modena'ya gitmişken, Ferrari Müzesi'ni görmemek olmaz... Her yer kırmızı!

9 yorum:

Pinky dedi ki...

çok güzel bir gezi olmuş Kutucuum, yediğin içtiğin affiyet olsuun :) güvercine çok güldüm, iyisin dimi? :)) bugün bir serçede bana çarpıyordu, gözümün önünden teğet geçti kerata :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Valla yediğim içtiğim bana 1.5 kilo olmuş Pinky'cim, geldiğimden beri söyleniyorum kendi kendime:)
İyi ki teğet geçmiş, benimki bodoslama daldı, 10 dakika kendime gelemedim korkudan :D

Adsız dedi ki...

mükemmel biz de ancak 23 nisan tatiline şileye gideriz.

:(

ikiz Bebek dedi ki...

Limoncello (nedir bilmiyorum) ama şişeleri çok güzelmiş.

Kutucuğum bende hafta içi veriyorum 500 gr, hafta sonu alıyorum 1000gr.

PINAR dedi ki...

kutu o renkli çikolatalar bayıldım.limoncello çok uzun uğraşlar sonrasında ortaya cıkan bi içki bende çok sevmedim ama emeğe saygı diyerek sevdim güzelmiş dedim :)
ama şişeler çok şekermiş
külleri bahane edip tatili dahada uzatsaydın :)

ps: sana bir asistan şart! (ben bir aday önereceğim :D işinin ehli çok çok iyi de bir seyahat arkadaşıda olur)

Bellek Kutusu dedi ki...

Adsız, Y.G misin sen yoksa? En azından 23 Nisan'da tatil yapmışsın, ben o gün bile çalıştım...

Haftasonları tam haftasonu oluyor hakikaten İkiz Bebek'cim. Bütün yeme içme şeklim değişiyor, çok kötü çoook!:)

Pınar'cım ben de o renkli çikolataları görür görmez Garfield gibi cama yapıştım, amanın nedir bunlar diye:)
CV'sine bile bakmaya gerek yok o arkadaşın, hemen işe başlasın lütfen:D

Adsız dedi ki...

evet kutu ismimi de yazmayı unutmuşum.

işimiz olsun italya olsun ;hoş şile de sicilya gibi mübarek martılar,kayalar,fenerler...

y.g

Deniz dedi ki...

Bayıldım bu postuna: )


Renkli çikolatalara, limoncello'ya, vs...

O kuş kimle dans ettiğini bilmiyor kutucum... Bilmiyor, bu kutunun arkasında ne kadar seveni olduğnuu:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Martılar, fenerler, kayalar varsa süpermiş o zaman Y.G....

Beğendin mi gerçekten Deniz'cim:)
Fotoğraf özürlü Kutu olarak elimden anca bu kadarı geldi...
Evet sonunda yazacağım tişörtümün arkasına, 300 Spartalı Kutu geliyor, savulun diye:)