http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

9 Nisan 2010 Cuma

ÇÖLDE ÇAY MI DEDİNİZ?


Çölden dönüş... Yoksa sen de mi serap gördün Kutu???

Çöl safarisine 2 kez gitmiştim, ama kum board'unu ilk kez gördüm... Yapacak cesaretim yoktu...


İnip seveyim dedim, olmazmış... Zaten ne oluyor ki... Pöf!


Bir arkadaşa bakıp çıkacaktık.... Rahatsız olmayın, takılın siz...

Safari yolcusu kalmasın... Akıllı Kutu öğlen yemek yemedi, su içmedi, ön koltuğu kaptı...


Buddha Restoran... Yemek keyifli, Kutu keyifsiz...

Alışveriş merkezindeki yapay kayak merkezi... Biz sıcağa onlar soğuğa hasret iyi mi...


Alamet-i farika 'Yelken'...

Dünyanın en yüksek binası... Bu nasıl bir rekor hevesidir anlamadım gitti...

Mısır Çarşısı'nın mini versiyonu... Taze İran safranı ve kuru limon isteyen var mı?


Küçük ve ucuz bir tekne turu... Karşıya geçmenin bedeli 1 dinar... Bir de su alıp götürse her şeyi.


Balıkçı köyünden yapay alışveriş ve turizm cennetine...


Dubai Müzesi, içinde hiçbir şey yok... Şaka değil...


Gece otele girer girmez odamda kendisiyle karşılaştım, pek masumdu, sevdim...

10 yorum:

Pinky dedi ki...

geçmiş olsun Kutucum, iyi ol çabucak.

o nasıl yüzükmüş ayol, kimin için yapmışlar acaba :) rekor kırmayı seviyorlar gerçekten. yavru deve de tam sevmelik amaa. neyse sevilebilen bir deve bulmuşsun sonunda :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Geçmiyor bir türlü Pinky'cim:(
Gerçeği olmayınca oyuncağıyla teselli buldum:))

ikiz Bebek dedi ki...

Kutucuğum, hoşgeldin,resimleride beğendim, ne güzel anlatmışsın, gitmiş kadar olduk.
Bu arada yemekte niye keyifsizdin?(meraklı ikizannesi)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hoşbulduk İkiz Bebek'cim:)
Hastaydım, o yüzden keyifsizdim, günlerdir faranjit mağduruyum:(

çiğdem dedi ki...

Kutucuğum geçmiş olsun....
Şu güzel gezilerini hep bizimle paylaş....Gitmiş kadar oluyoruz valla :)

Tibet'in annesi dedi ki...

Geçmiş olsun Kutucum. Hasta hasta çekilmemiştir şimdi oralar ama fotoğraflarla bizi de götürmüş kadar oldun :)

NzN dedi ki...

Bu kum boardu denen şey çook eğlenceli :) Snowboard denemeden önce bunu denemiştim Dubai'de ve çok eğlenmiştim. Gerçi her yerin kum oluyori o kısmı pek uyuz ama yine de denemek keyifli...

Bellek Kutusu dedi ki...

Sağolasın Çiğdem'cim... Bakalım, iyileşemedik hala...

Bellek Kutusu dedi ki...

Süründüm ama gördüğün gibi mevcut durumu belgelemeyi de ihmal etmedim Tibet'in Annesi:)
Adamlar bir klima çalıştırıyor, akıllara zarar, sağlam adam hasta olur öyle böyle değil...

Bellek Kutusu dedi ki...

NzN, safariye elbiseyle giden tek sivri akıllı bendim, dolayısıyla insan üstü sakarlık yeteneğimle ikisini birleştirmek istemedim:D Ama yapanları görünce benim de içim gitti ne yalan söyleyeyim:)