http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

24 Nisan 2010 Cumartesi

GÖRKEM BU, ŞAŞIRTMADAN OLUR MU...

Görkemsan, yine yaptı yapacağını... En mavisinden bir pakette sürprizleriyle çıktı karşıma... Çikolata Workshop'undan sonra çok güzel bir çikolata kitabım oldu. Görkemsan geldiğinde, tarifleri bana o çevirecek, ben de yapacağım... Tabii ortaya yenilir yutulur bir şey çıkar mı bilmiyorum, ben bu işlerin yabancısıyım:) Bu arada paketten aşk çıktı, en pembe ayakkabılarıyla bir gelin, en sevgiyle bakan bir damat... Bu güzel günlerine çok isteyip de şahit olamasam da... Her baktığımda beni neşelendiren bir başka fotoğraf ve en tombulundan kuşlar... Ne diyebilirim ki ne kadar teşekkür etsem az, iyi ki varsın blog, iyi ki varsın Karakız:)

2 yorum:

Pinky dedi ki...

yaparsın seen en lezizinden çikolatalar Kutucum :) bizde yeriz Kutu kutu çikolatalarını.

Bellek Kutusu dedi ki...

Değil mi ya, kutu kutu çikolata, söylemesi bile güzel Pinky'cim:)