http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

22 Nisan 2010 Perşembe

HOŞGELDİN BEBEK... HOŞGELDİN IŞIK ECE...

Tam 10 yaşındaydım onunla tanıştığımızda... Üst katlarına yeni taşınmıştık. Aynı yaştaydık... O benim hiç olmayan kardeşim, annesi de anneme kardeşten öte olmuştu. Hatta öyle ki kıyafetlerimiz bir örnek alınır, saçlarımız bile aynı şekilde kesilir, ikimiz yan yanayken görenler gerçekten kardeş olduğumuza yemin edebilirdi. En büyük kavgamız, iki ay önce doğan kardeşi Merve'yi bebek arabasıyla kim gezdirecek yarışıydı. Bu yarış bir ara o kadar bezdirici olmuştu ki tek çocuk cumhuriyetimde 'Yeter artık ben de bunun aynısından istiyorum, karşılık olarak da başka oyuncak almasanız da olur' diye isyan bayrağı sallamışlığım bile vardı. (Çok şükür ki ciddiye almamışlar bu isyanımı o ayrı:). Önce kendi ailesini kurdu, sonra bu çekirdek aileye Efe (ki biz ona Pehlivan diyoruz) katıldı. Dün öğrendim ki leylekler şimdi de Işık Ece'yi getirmiş. Anne Kutu'yla Işık Ece'nin ismini duyunca hem heyecanla güldük hem sarılıp ağlaştık. Hayatımda gördüğüm en güzel gözler artık Işık Ece'de parlayacak... Ve çok şükür ki artık Merve bana kaldı:)
Not: Fotoğraf şuradan.

4 yorum:

Yeşim dedi ki...

:) Mutluluğunu yürekten paylaşıyorum Kutucuğum. Işık Ece'ye sağlıklı ve mutlu bir ömür diliyorum.

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok ama çok teşekkür ederim Yeşim'cim:)

Pinky dedi ki...

Mutlu, sağlıklı, upuzun bir ömrü olsun Işık Ece'nin :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Güzel dileklerine teşekkür ederim canım Pinky'im:)