http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

15 Nisan 2010 Perşembe

İTİRAF EDİYORUM O LEYLEK BENİM!

Ciconia Ciconia Kutu'ya yine yol göründü... Biliyorum mazaret izinlerimin çoğunu kullandım ama yüksek müsadelerinizle Bologna-Venedik yapıp döneceğim. Vallahi de iş için gidiyorum, billahi de... Ağghhh, vurmayın tamam söyleyeceğim, iş kısmı az, gezme kısmı çok... Buradan da bir döneyim, kırıp dizimi oturacağım, söz. Ben gelene kadar şununla idare edersiniz değil mi? O halde Arrivederci...
Not: Fotoğraftaki Ciconia Ciconia.

9 yorum:

Damlo dedi ki...

şaka mu buuu :D:D dönünce affetmicem seni. adresini de biliyorum, kapıda karşılıcam ve affetmicem diip döncem :D

ikiz Bebek dedi ki...

Bu Leylek niye bize gözükmedi 3 senedir :)

Imge dedi ki...

Hain Kutu!!:) Öyle Venedik Bologna diyip kaçmak oldu mu şimdi?! Neyse, yine de sefan bol olsun tabi..:)) İyi eğlenceler..

tuku dedi ki...

kutucum kamyon arkası literatürüne giriceksin ,

"kutu gibi çok seyahat ediyorum, sevgilimi yollarda arıyorum"

çok pis kamyon arkası cümle yazarım:D

Deniz dedi ki...

bayıldığım şarkı, bayıldığım ülke :)
iyi gezmeler kutucum

çiğdem dedi ki...

Kutucuğum beni bilirsin...Ufacık birşeyimdir....Beni de bavuluna koyup götürsen ne güzel olur :)O kadar ihtiyacım var ki tatile !!!!
Güzel güzel eğlen gel...Bol bol resim çek...Sonra da internet sayfanda yayınla...

Geri gelmeni 4 gözle bekliyoruz :)

Adsız dedi ki...

bizde deve kuşu gibi kaldık istanbulda.çakılı gibiyiz.

aşk-ı memnu lafı edicem ;

tam venedik zamanı şahane bir tercih..:)

bol gezmeler.

y.g

Pinky dedi ki...

sefan olsun ooh oooh :) bizim yerimize de gez Kutucum. 10numara şarkıyı da koymuşsun, gönlümüzü almayı biliyorsun ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Affet affet Damlocam:)

Leylekler civcikleri getirdiğinden beri uğramıyor anlaşılan:)

Hainim valla İmge:) Ama uzun bir süre bir yere gitmemeye kararlıyım;)

Tuku'cum, bu slogana bayıldım:)

Teşekkür ederim Deniz'cim:)

He he he, tamamdır Çiğdem'cim:)

ayaklarıma kara sular inene kadar gezdim Y.G:)

Değil mi ya Pinky'cim, süper şarkı:)