http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

30 Nisan 2010 Cuma

KARA KABUK SİZE HİKAYESİNİ ANLATACAK

“Midyeyi kabuğundan çıkarıyorum ama kendimi buradan çıkartamıyorum, kısıldım kaldım...” El emeği göz nuru 'Cepten Yapım'ın üstlendiği belgesel film 'Kara Kabuk' Uluslararası İşçi Filmleri Festivali kapsamında gösterilecek. Deniz kenarında yıkık dökük barakaların etrafında bir araya gelerek ve saatlerce oturdukları yerden kalkmadan üç beş paraya binlerce midye açan insanların hikayesinin anlatıldığı belgesel İstanbul Sarıyer’de atalarından kalma ‘midye ayıklama’ mesleğini sürdüren aileler ve onların çalışma hayatına bakışı konu alıyor. "İyi güzel de peki biz nerede ve ne zaman seyredeceğiz?" derseniz, hemen söylüyorum. Ankara'da 4 Mayıs Salı 12.30 Batı Sineması, 7 Mayıs Cuma 20.30 Nazım Hikmet Kültür Merkezi, İstanbul'da 5 Mayıs Çarşamba 20.00 Mavi Düşler Sanat Merkezi, 6 Mayıs Perşembe 15.00 Sinesen Şişhane Salonu, 7 Mayıs Cuma 21.00 Kadıköy Halkevi, 7 Mayıs Cuma 17.00 Bahçelievler Halkevi, 8 Mayıs Cumartesi 15.00 Kadıköy Halkevi, 9 Mayıs Pazar 13.00 Beyoğlu Sineması. (Japon Balıkçısı, Kara Kabuk Kutu için söylüyor.)
Not: Fotoğraf şuradan.

2 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

güzelmiş ama gidemem ki :(

Bellek Kutusu dedi ki...

Sana özel gösterim yaparım ben İkiz Bebek'cim, merak etme ;)