http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

6 Nisan 2010 Salı

KUTU YOLCU, DÜKKAN SİZE EMANET...

"Yine mi?" demeyin, zaten ne kadar zamanda bir ortadan kayboluyorum ki... 35 derece çöl sıcağını yiyince kafasında 40 bin tilkiyi olimpiyatlara hazırlayan Kutu ne hale gelir bilemiyorum. Ezcümle Dubai yolcusuyum. Haftasonu dönüyorum, ekip dağılmasın... Ha bu arada orada ne yapacağım değil, ne yapmayacağımı yazayım tam olsun... Zira şu sıralar, her bir şeyi 'geri'den anlama konusunda üzerime yok!
1- Kınadan dövme yaptırılmayacak. Yine önceki senelerdeki gibi bedevi çadırında gaza gelip yaptırılacaksa kokusunu kesinlikle duymayacağın (el, omuz, boyun, kulunç, asla!) bir bölgeye yaptırılacak.
2- Güneş kremini sürmeden kapıdan adım atılmayacak... Alerji olup dönülmeyecek...
3- Klimaya dikkat... Klimaya dikkat... Klimaya dikkat...
4- Elin belinde, 40 yıllık Kayserili tüccar edasıyla Araplarla pazarlık yapılmayacak. Biraz efendi olunacak...
5-Kutu'nun çektiği dili belası... Off offf...

17 yorum:

Pinky dedi ki...

o oo.. ben geldim sen gidiyorsun Kutucuum. ama güzel yere gidiyorsun sıcak sıcak :)

aman aman, iyi bak kendine. bu kuralları ulaşabileceğin bir yere koy, arada hatırla, gaza gelme ;) kremlerini bol bol sür.

öperim, gözlerim yollarda beklerim :)

Pinky dedi ki...

vee iyi yolculuklaaar :) selametle git gel.

imza: pembe maşrapasıyla arabanın arkasından su döken Pinky

ikiz Bebek dedi ki...

iyi yolculuklar kutucuğum, çöl safarisi yapmadan gelme :)

enne dedi ki...

Görürsen Ayşe Arman'a selam söyle benden:)

nothing dedi ki...

Ben geldim sen gidiyorsun olmaz ki yaaa...
Çölde çilek&şampanya:)
Dubainin dışında 2 tane süper outlet varmış ben gidememiştim,bulabilirsen sen git :)

Tibet'in annesi dedi ki...

iyi yolculuklar da Kutucum, son zamanlarda dükkanı çok sık kapatmaya başladın :(

çiğdem dedi ki...

Kutucuğum sana iyi yolculuklar...
O sıcacık ülke de bizim için de güzel vakit geçir :)

Tuğba dedi ki...

Oh sefan olsun.İyi yolculuklar canım özletmeden el çabuk:))benim içinde güneşlen .

tuku dedi ki...

bu kutunun çantasında olmak vardı:)

Damlo dedi ki...

hayooooorrrrr! dubai miiiii? çok kıskandım çoookkkkk

PINAR dedi ki...

:)))) anlaşıldı leyleği havada gördün diyeceğim ama sanırım o leylek hiç gitmemiş.. bütün yıl gezdin ayol

Ata İsmet Özçelik dedi ki...

Kutu 3-4 foto da eklesen bu sefer nasıl olur :)

Adsız dedi ki...

Burj Al Arab fotograflarını bekliyoruz.orda kaldınız di mi?

:)

y.g

Adsız dedi ki...

Burj Al Arab fotograflarını bekliyoruz.orda kaldınız di mi?

:)

y.g

Adsız dedi ki...

Burj Al Arab fotograflarını bekliyoruz.orda kaldınız di mi?

:)

y.g

asmabahce dedi ki...

Biliyoruz ki ilk fırsatta bunların hepsi yapılacak:)))) ekleyeyim dedim...

Bellek Kutusu dedi ki...

Yettim Pinky'cim:)

İkiz Bebek'cim, yaptım valla, yine en öne oturdum, midesi bulanmadan turu tamamlayan ben oldum:)

Enne'cim, bakındım etrafıma ama göremedim valla:)

Nothing'cim, bizim çadır mönüsünde sadece meyve ve meyve suyu vardı, sizinki süpermiş:)
Outlete gitmedik ama:(

Yok valla çok sık değil Tibet'in Annesi:)

Teşekkürler Çiğdem'cim, hastaydım perişanları oynadım orada:)

Tuğba'cım, geldim bak hemen:)

Tuku'cum, al pasaportunu gel çabuk:)

Şu uçakla aranı bi düzelt seni de gönderelim Damlocan:)

Kutu'nun adı çıkmış gezenti diye, yerimde oturuyorum Pınar'cım:)

Ata, sözünü dinledim, olmayan fotoğrafçılık dehamla birkaç kare çektim, eklerim birazdan:)

Y.G, Bellek Kutusu'nu petrol zengini sandın galiba:)

Asmabahçe, hiç dövme yaptırmadım, güneşle köşe kapmaca oynadım, klima yüzünden bütün kapalı mekanlarda deri ceketle dolaştım, o kadar hasta ve keyifsizdim ki değil pazarlık yapmak çöp bile almadan geldim:)