http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

12 Nisan 2010 Pazartesi

YÜZDE 40 İNDİRİMLE MUTFAĞI YENİLEYİN

Alman mutfak markası Bauformat'ın Türkiye distribütörü olan Demsaş, Nisan, Mayıs, Haziran aylarında geçerli olmak üzere bir kampanyaya başladı. Evlilik hazırlığı yapan genç çiftler ve evlerini yenilemek isteyen tüketiciler % 40 indirimle Demsaş ve Bauformat ürünlerine sahip olabilecekler. Üstelik bu indirimli fiyatı da Garanti Bankası kredi kartlarıyla 12 taksitte ödeyecekler. (Kutu'cum, sabah banyonun penceresine konan ve sana seslenen guguk kuşunu duydun mu? Duymaz olur muyum, inanıyorum bugün çok güzel bir şey olacak...)

3 yorum:

çiğdem dedi ki...

Kutucuğum yine imdadıma yatiştin....Bizde evin banyosunu ve mutfağını yıktık...Banyo eşyalarını halletmiştik ama mutfak için hala dolaşıyorum :( Bu haber ilaç gibi geldi....İnternet sitesine gireyimde adrese bakayım...Birde bunlarla bir görüşelim değil mi??? :)

çiğdem dedi ki...

Kutucuğum;

Öncelikle seni kutlarım...Bu haberi ilk veren sen oldun :) nerden biliyorsun diye soracak olursan anlatayım.... İnternet sayfasına girdim ve evime en yakın yere baktım...Bir de ne göreyim Bakırköy de bir tane varmış...Neyse konuşurken dedim...İnternet sayfanızda %25 indirim yazıyor ama ben bir haberde %40 gördüm hangisi doğru dedim...Telefonda ki bayan hanfendi sizi kutlarım bu %40 indirim bu sabah başladı dedi :)Bu gün mutfağın ölçüsünü alıp neler istediğimi söyleyeceğim...Onlarda yarın bana çizim yapıp fiyat söyleyecekler :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Sahi mi??? 40 yılın başı zamanlamayı tutturmuşum desene Çiğdem'cim:)
İyice bir konuş, alternatif fiyat da al başka yerlerden, aman diyeyim;)