http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

14 Mayıs 2010 Cuma

10 BİN EURO'YA KENDİ İŞİNİ KUR!

Sıcaklardan mıdır nedir şu sıralar yine 'kendi işimin sahibi olma' konusunda yine Kadıköy-Pendik dolmuşu gibi gaza gelmiş durumdayım. Eğer siz de kendi işinizi kurmak istiyorsanız, o zaman size bir fikir: Çorba Arabası! Ebru Omurcalı ve Sim Aslanoğlu’nun projesi 'Souper Çorba'nın franchise bedeli 10 bin euro. Souper Çorba’lar; AVM’lerde corner ya da 20 veya 30 metrekarelik mini dükkanlar şeklinde açılabiliyor. Öte yandan, lokasyon için bir diğer alternatifi de, kalabalık noktalar ve yürüyüş yolları oluşturuyor. 6 ve 15 metrekarelik 2 farklı ölçüde hazırlanan çorba arabalarının birinde 2, bir diğerinde ise 7 çeşit çorba servis edilmesi planlanıyor. Tüm bunların yanında, özel hazırlanmış ekmekler, krakerler, küçük pideler ve ev yapımı özel mantılar da Souper Çorba’nın arabasını tamamlayacaklar arasında. Souper Çorba’da çorbalar ise, ısı iletmeyen kaplarda sunulacak. İlginizi çektiyse detaylar için tık'ınız.

6 yorum:

Pinky dedi ki...

güzel fikirmiiş. fast food yemem gerektiğinde aklıma hep mercimek çorbası gelir :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben mercimek çorbasıyla kendimi boğuyorum Pinky'cim, hiç bana göre değil:))

Pinky dedi ki...

ayy genzinemi kaçıyor Kutucum? ben de pideyle boğuyorum kendimi, gözümden yaşlar geliyor.

Bellek Kutusu dedi ki...

Doğrudan nefes boruma gidiyor Pinky'cim, bir tek mercimekte oluyor ama, her seferinde tembihliyorum doğrudan yemek borusuna gidiyorsun diye ama ıh ıhh nafile her seferinde gözümden yaş geliyor, boğulmanın kıyısından dönüyorum!
Pide mi bak bu da ilginçmiş:)

ikiz Bebek dedi ki...

yaz gelirlen, pek mantıklı olmayabilir sıcak çorba :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Kışa hazırlık olur İkiz Bebek'cim:)