http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

29 Mayıs 2010 Cumartesi

29 TL'YE BABET. NEREDE Mİ? BAMBİ'DE!

"Yemek buldun ye, babet buldun al" mottosunda olan Kutu gururla sunar: Bambi'den 29 TL'ye babet! Sadece babetler değil sandalet ve ayakkabılar da 29 TL. Ama Şişli'deki Bambi'de. Aynı ayakkabılar geçen hafta Bağdat Caddesi'ndeki mağazalarında 59 TL'ye satılıyordu, bugün baktığımda ise 49 TL'ye inmişti. Oysa Şişli'deki mağazada aynı marka ve aynı modeller 29 TL. Yolunuz düşerse uğrayın derim. (Kutu'cum geçen ay Teşvikiye'nin ortasında rugan babetle kayıp yere yapıştığın yetmedi, hem ayakkabıyı hem de ayağını parçalamayı başardın. Göktaşının atmosfere giriş hızıyla düştüm, ne yapayım! Sadece iki kere giydiğin ayakkabı gitti, bir de ayağında iz kaldı, sersem Kutu!)

6 yorum:

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Geçmiş olsun sevgili Kutu, daha iyisindir umarım. Üf üf nişantaşı, dünyanın bi ucu, çok uzak bana :( Ama o Bambi'nin alt katında hep outlet, ucuz ürünler olur, çok güzel şeyler bulunuyo hatta. (1-2 sene öncesine kadar öyleydi yani)

Bellek Kutusu dedi ki...

Teşekkür ederim Marjo'cum, benim bu yere kapaklanmalarım meşhur, her seferinde kendimi aşıyorum!
Sergideki ürünler inanılmaz, gidip bakmak gerekiyor sürekli. Ama aynı markanın neden her mağazasında farklı fiyat var onu anlamadım işte:)

Adsız dedi ki...

bambi sahte uggları 79a satarak benim gözümde bitmişdir.

hoş gözümde de değildi.

y.g

Adsız dedi ki...

bunlar heryerde 15tl ama

ikiz Bebek dedi ki...

geçmiş olsun kutum.
babetler benden uzak dursun.

Pinky dedi ki...

çok geçmiş olsun Kutucum. kendine dikkat et canım.

bende hiç babet giyemem illa topuğu olacak. ben bir de sakarlığımdan evde bile zor yürüyorum, topukluyla nasıl geziyorsam :)